Live-engangtil Skrevet 15. mars 2010 #1 Skrevet 15. mars 2010 Går rundt og raper store deler av dagen. Er i uke 21 nå og føler meg mer oppblåst enn gravid til tider. Det virker også som om all luften presser på alle innvoller og gir halsbrann...Noen flere som sliter med luft?
Checkit Skrevet 15. mars 2010 #2 Skrevet 15. mars 2010 uke17 sliter med det samme.....prøv gavischol (vet ikke om det er riktig staving) mot halsbrann, funker som bare det!!
Live-engangtil Skrevet 15. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 15. mars 2010 Må du ta gaviscon daglig? Jeg har hittil klart meg med samarin..men må nok over på hardere skyts nå..
Checkit Skrevet 15. mars 2010 #4 Skrevet 15. mars 2010 Nei ikk daglig, men når jeg har glemt av meg og spist noe tomatgreier...eller pølser, da er det helt j*****.....så prøver å ikke ta det for mye, men når det er på det værste må jeg bare..Men detta er ikke farig å ta da! Mange lever på det hele svangerskapet visstnok..
Pikenurk nr 2ღFødt 17.juli:) Skrevet 15. mars 2010 #5 Skrevet 15. mars 2010 Hvor får jeg kjøpt Gaviskon?? Er oxo uke 21 og sinsykt halsbrann:(
Melkerullen Skrevet 15. mars 2010 #6 Skrevet 15. mars 2010 Er også i uke 21, halsbrannen er på plass og merker at fordøyelsessytemet ikke er helt venner med meg for tiden... Loverhearts er ypperlig mot halsbrann (Gaviscon brekker jeg meg av, urk..)Kiwi er fint for fordøyelsen
Live-engangtil Skrevet 16. mars 2010 Forfatter #7 Skrevet 16. mars 2010 Hei! Gaviscon får du kjøpt på apoteket - smaker kanskje ikke all verdens godt, men det funker mot halsbrann. Jeg skal kjøpe det etterpå.. har klart meg med samarin så langt, men nå er nok den tiden over ja. Titralac kan man også ta når er gravid. Link også tror jeg (har ivertfall tatt et par jeg) og Novaluzid. Du får all herligheten på apoteket:-)
Checkit Skrevet 16. mars 2010 #8 Skrevet 16. mars 2010 Kiwr brafor magen, men får så sinnsykt halsbrann av det også jeg!! Brakker meg av Gaviscon jeg også, men når man først får det ned så funker d vedig bra...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå