Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #1 Skrevet 15. mars 2010 De må være vanntette og holde på varmen. Har cherrox, men jenta vår blir jo så kald og klam av de. Har prøvd med ullsokker i og, men hun er fortsatt like kald..
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #3 Skrevet 15. mars 2010 Ecco, når du tar turen til butikken for å kjøpe sko, finner du frem alle par som kan være et alternativ. Da får du se at ecco er støvlene med best passform og ikke minst lettest i vekt. Greit å huske på at barna faktisk skal bære med seg støvlene også.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #4 Skrevet 15. mars 2010 Dock Boots.. I vår barnehage får vi ikke lov å sende med ungene cherrox.
aanonym Skrevet 15. mars 2010 #6 Skrevet 15. mars 2010 Helt uenig med deg. Passformen er sikkert fin til enkelte unger, men ikke til mine små. Jeg mener Kivat sine er en klar vinner.
aanonym Skrevet 15. mars 2010 #7 Skrevet 15. mars 2010 Ikke lov? Hva slags tulleregel er det? Når det er vinter og snø bruker man selvsagt ikke cherrox, men til høst og vår er de da utmerket. Skulle likt å se den barnehage m skulle nekte meg å bruke cherrox til mine barn.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #9 Skrevet 15. mars 2010 Enhver som jobber i barnehage fraråder bruken av Cherrox har jeg hørt.. De er feil i passformen og blir som isbokser... Derfor må vi ha andre tilbud og dockboots passer de fleste. Er vel 30 unger i barnehagen som har det.. Ikke uten grunn til at det er blitt kåret til årets produkt av jakt&fiske. De tåler helt ned til -20 grader, de puster og er gode i passformen. Ville aldri satt ungen min i cherrox.. For meg er det slaskesko som både er for tunge og unaturlige til små bein.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #10 Skrevet 15. mars 2010 Cherrox er jo b-vare hadde aldri satt de blybitene på noe barn. Fysioterapauten vår sa det kunne være direkte skadelig å putte barnebein i cherrox.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #11 Skrevet 15. mars 2010 Dette med cherrox var nytt for meg! Aldri hørt dette før. Mini har hatt cherrox i barnehagen i hele vinter. Nå kjenner jeg at jeg får superdårlig samvittighet og skal rett på skohandel i morgen den dag!
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 15. mars 2010 #12 Skrevet 15. mars 2010 Ponny sko . William har hatt det 2 år på rad nå og har aldri vært verken kald eller våt .
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #13 Skrevet 15. mars 2010 Har viking og ecco til mine nå, har også brukt sorel, skofus, timerland mf Har hatt mye viking, de funker veldig fint. Det som er viktig er at de passer på ditt barn sin fot. Lever resten tilbake og få pengene igjen. Ulike merker og ulike modeller har ulik passform, pluss at barnet ditt sin fot endrer seg, skoene må prøves på.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #14 Skrevet 15. mars 2010 Alle disse merkene har vært gode sko,tørre og varme. Jeg kjøper gjerne på salg. Alle skoene er jo gode, så om ecco er på salg og passer på foten, gidder jeg ikke betale 300,- mere for å kjøpe sorell. Bare som eksempel.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2010 #15 Skrevet 16. mars 2010 "Enhver som jobber i barnehage fraråder bruken av Cherrox " Hørt sånn tull! Cherrox er utmerkete sko til sure vår- og høstdager. De fungerer som forete støvler. Vi bor nordpå og her er det ofte ganske kaldt og vått utpå våren/høsten. Har i mine 7-8 år i tre barnehager som barnehagemamma aldri hørt noen barnehageansatte klage på cherrox, og de aller fleste unger her omkring bruker dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå