Lene~mor til tre Skrevet 15. mars 2010 #1 Skrevet 15. mars 2010 Hadde med meg ungene i skobutikken idag og fikk kjøpt joggesko til dem til våren Etter en opprydding i skap og skuffer fant vi ut at dem trenger alt nytt av sko for dem har jammen vokst i beina iløpet av vinteren så det blir nok flere turer i skobutikken for etter å ha målt bena trenger dem alt fra nye innesko på skolen, nye gymsko, nye støvler og nye sandaler til sommeren så nå blir det mye skoshopping hehe. Synes det er mest vanskelig å finne sko til jenta mi for hun må opp i damestørrelse i de fleste sko, og synes mange av de skoene blir for "damete" til en jente på snart 10 år.
blond Skrevet 15. mars 2010 #2 Skrevet 15. mars 2010 Det er lenge til vi kan tenke på vårsko, det høres helt fjernt ut å kunne bruke det allerede. Det er noe eget ved å ta på vårsko etter en lang vinter, husker enda følelsen fra jeg var barn. Nytt og fint, stolt jente!
Jojo x3 Skrevet 15. mars 2010 #3 Skrevet 15. mars 2010 Det må jeg også ut å kjøpe til ungene. Har en som elsker å prøve sko og en som hater det....Men ny sko må de ha, de vokser jo sånn beina.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 15. mars 2010 #4 Skrevet 15. mars 2010 Her og er det lenge til vi kan ut å handle vårsko, ligger nesten en meter med snø - kommet noe helt sinnsykt siden fredag. Men ser frem til vi kan begynne å bruke vårsko. Sønnen har nok vokst siden i fjor sommer han også, så må nok ha nye joggesko (må han ha uansett, for dem han hadde i fjor er utslitt) til bhg bruk, ett par til litt "finere" bruk og nye sandaler. Vet også at han trenger nye støvler, men venter til det blir støvelføre..
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 15. mars 2010 #5 Skrevet 15. mars 2010 Jeg har og vært og handlet joggesko til barna. I fjor ble mange str utsolgt.. Har som jojo en som hater med stor H og en som elsker med stor ELSKER å prøve og handle sko.. Må også he flere par med nye sko mot våren så greit å begynne litt alt nå..
Lene~mor til tre Skrevet 16. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 16. mars 2010 ja det er nok en stund til vi får brukt dem også da det er endel snø og is igjen ute og var 10 minus når vi gikk til skolen idag. Men når det først smelter her går det nok fort mot vår, rundt påsketider pleier å være sesong for å begynne å gå med joggesko her Men om man skal få tak i bra sko og riktig størrelse må man kjøpe med engang de kommer i butikken, det har iværtfall jeg erfart så jeg har begynt å kjøpe skoene 1-2 mnd før vi egentlig trenger dem hehe
moota m storebror&lillebror Skrevet 16. mars 2010 #7 Skrevet 16. mars 2010 Tenkte også det idag, at det snart er på tide å ta frem joggesko =) Snøen smelter godt og vi har hatt plussgrader en liten stund nå =) Jeg hadde faktisk på meg joggesko på lørdag, selv om det ligger litt snø noen plasser.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 16. mars 2010 #8 Skrevet 16. mars 2010 hm, må vel ha sko til ungene i år jeg også , synes begges føtter vokser utrolig fort. Men heldigvis er det lenge til vi trenger å tenke på vår sko ennå. Her er det 2 meter høye snøskavler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå