Gå til innhold

3.trimester forumet burde kalles klagemurforumet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at innlegget: "til deg som startet innlegget "barnet kommer når den kommer" har blitt sletta.

Klage klage klage!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud, det er jo bare å la vær å gå innpå der. Dere trenger ikke å spamme Anonymforum heller.

Skrevet

Det var vel egentlig bare rett og rimelig, ettersom det ble litt mobbing i den tråden...

MEN ja, klage klage klage!

Skrevet

Helt enig med deg 1626, det ble mobbing.

Hi

:)

Skrevet

Hehe...

Ja alle trimester forumene har sine ups and downs..

1. trimester er jo ca bare om SA/MA.

2. trimester er et evig mas om UL og gjett kjønn

og 3. trimester blir jo veldig mye om plager, fødsel og overtid, ja og ikke minst "Hvor mange dager igjen"

Jeg har fremdeles 5 uker igjen, så føler selv jeg er litt i en blindsone der inne. Styrer vekk fra det meste om overtid, igangsetting, vondt her og der, sykehuset suger, osv osv.

Gikk selv 17 dager over forrige gang. Shit happens, get over it!

Skrevet

Er glad jeg ikke fant bim før 3 trimestser. hehe.

Jeg mener det at så lenge barnet er frisk så burde man være superhappy. Selv så har jeg hatt grusomme plager siden uke 17, og vært sengeliggende. har nå ikke lenge til termin, bare noen dager.

Folk kan for all del klage, men å starte flere tråder hver dag om hvor fælt man har det.. da da, vakmkfam,fnasjhjf93u hehe.

17 dager overtid. huff! heldigvis skjer ikke det idag. er vel maks 11 dager på de fleste sykehus.

Skrevet

Joda, man kan gå lenge over!!

Sykehuset telemark har en grense på 21 dager faktisk!! Jeg er 13 dager på overtid, men har ingen tro på at de setter meg igang i morgen heller når jeg er på kontroll.

Det er jo noe klaging inne på 3 tri, men synes ikke det er så rart heller. Er en del som sliter med masse vondter og bekkenløsning der inne. Jeg har vel klaget en del tidligere jeg også, men nå har jeg forsonet meg med at ting bare får gå sin gang. Jenta kan jo ikke bli inne i magen for alltid :-)

Skrevet

det er jo helt sykt at man kan gå så lenge over. det kan jo være farlig!

så utrolig frustrende at det er sånn!!

vet at i tr.heim så blir man satt igang når man har gått 7 dager over termin.

hvorfor kan de ikke ha det likt overalt?

huff!

hi

Skrevet

Ja jeg ble satt igang etter 14 dager, men det tok fremdeles noen dager med diverste ting før vi fikk han ut, (med tvang vel og merke) Hihi!

Vet ihvertfall at Sørlandet Sykehus har forandret fra 14 til 11 dager nå, men satser på at jeg ikke trenger å gå å gni så lenge denne ganga også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...