Gå til innhold

6 mnd og 6,5 kg.. er ikke det litt lite?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hun er ganske lang også.. 68 cm..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvor mye veier deres babyer på 6 mnd?

hi

Skrevet

Jeg har en treåring på 9 kg. Alt er relativt.

Spiller ikke så stor rolle hvor mye de veier, så lenge de er friske og har nok energi. Høres akkurat passe ut.

Skrevet

Hvis du har Spedbarnsboken som man ofte får på sykehuset når man har født, så står det visst en slags gjennomsnittlig vektkurve der (hvis ikke kan du spørre på helsestasjonen din).

Min er 5,5 mnd (jente) og veier 7,1 kg. Hun var såvidt under gjennomsnittet for jenter. Så tror ikke jenten din er så liten, men hun er kanskje litt lang og tynn? Slikt går i rykk og napp, en annen periode vokser hun nok mindre i lengden og mer i vekt.

Skrevet

Gutten min var 8,6 kg og 72 cm da han var 6 mnd.

Synes vekten til jenta di høres helt flott ut i forhold til lengden.

Skrevet

datteren min veide nesten 9kg da hun var 5.5 mnd. men hun er en liten bolle da ;) har fått mme siden fødselen, og beg med 4mnd grøt og 4mnd middag da hun var litt over 3 mnd. og 6 mnd grøt og middag da hun var 5 mnd. (med godkjennelse fra hs)

Skrevet

de er så forskjellige og vokser så i rykk og napp. Min var bare 7,5 kilo når han var 13 måneder. nå er han 16 måneder og veier 9 kilo... liten ja, men helt frisk og fin ;)

Skrevet

takk alle sammen, syns bare hun er så tynn. er vel bare vandt til tykke babyer siden alle babyer i vår familie har vært ganske kraftige :)

Skrevet

min var 8,7 og 73cm idag, 5mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...