Gå til innhold

Hva er DU glad/stolt/takknemlig for i dag?? :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inne på 3 tri har det veldig lett for å bli litt mye fokus på vondter og frustrasjon, så tenkte jeg heller skulle rette fokusen mot det positive :-)

Jeg er stolt over at jeg i dag har vasket huset 13 dager på overtid. Ikke bare bare med stor mage det heller!

Jeg er glad for at jeg har en kropp som faktisk er istand til å bære frem en liten baby. Det som er et selvfølge for de fleste av oss, er dessverre helt umulig for enkelte...

Jeg er takknemlig for at jeg har en fantastisk samboer som er der for meg, støtter meg, hjelper til med husarbeidet og rett og slett bare er den personen han er :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bra initiativ!

Jeg kommer ikke på noe særlig jeg er stolt over, men skal tenke på saken! Og bra jobbet til deg!

Skrevet

Jeg er glad for at jeg enda kan ta på meg både sko og sokker selv. (hadde blitt tungvint å ringt til mamma for det hver gang hehe)

Er glad for påskeegg i butikkene.

Er glad for at Nav satt inn litt penger til meg i dag.

Er glad hver eneste gang jeg kjenne veslejenten min karre seg rundt inni magen

Er takknemlig for familien min som har gitt meg det meste av det jeg trenger til den lille.

Er glad for at den kommende oldemoren kommer på besøk i dag.

Er stolt over meg selv som tar ansvar, for at jeg sluttet å røyke med en gang jeg ble gravid, for at jeg ser positivt på framtiden, for at jeg gjnnom de siste 9 månedene har beskyttet den vesle jenten min, for at jeg ikke er redd for å bli alenemamma.

Jeg er glad for at Madame Mim startet denne tråden. For nå kan jeg ta fatt i husarbeidet med et smil om munnen og stolthet i brystet. ;)

Skrevet

Jeg er takknemmeligfor at sambo lytter til alle di absurde rare tingene som kommer ut av min munn for tiden og at jeg klarer å se tærne mine.

Slimproppen gikk i dag tidlig og det er jo et tegn på at kroppen fungerer .. Og jeg blir enda mere takknemmelig hvis disse riene jeg sitter med nå blir verre og verre og fører til verdens flotteste barn , for meg da selvførgelig.. Og jeg er glad for at det er sol ute...

En annen ting jeg også er glad for er at selvom mobiltelefonen er oppfunnet så trenger jeg ikke svare når den ringer tihi hehe...

Skrevet

Jeg er takknemlig for den supre fysioterapauten som har gjort dagen min bittelitt bedre! Og det strålende været som har vært i dag!

Og litt bakvendt kanskje, men jeg er stolt av å ikke ha gjort noe særlig husarbeid i dag, men kost meg i solen. Prioriterer gjerne husarbeidet, og det sliter på kroppen som egentlig ikke tåler noen ting for tiden. Hi hi!

Skrevet

Jeg er så glad for at sola varmer ansiktet mitt i dag! -og at jeg kom meg ut på formiddagen :)

Jeg er takknemlig for at kjæresten møtte meg i byen og ble med innom alle de butikkene jeg har gått og siklet i siden permisjonen startet, slik at jeg fikk kjøpt de tingene jeg ville ha for å innrede nyoppusset soverom, og at han bærte alle posene hjem for meg! Gull!

Jeg er utrolig takknemlig for at denne kroppen fungerer slik den skal og har gitt meg et lett svangerskap uten spesielle plager.

Også er jeg faktisk litt stolt hver gang jeg går på do og kan konstantere at fordøyelsen fremdeles er velfungerende haha *

Også er jeg glad for at jeg snart er ferdig med å være tjukk og tung: med termin om ei uke går det vel ikke mer enn toppen tre uker til på denne måten...

Takk til Madam Mim som løfter fokuset mot det positive på dette forumet i dag! Og Lykke, Lykke Til Deg! *

Gjest Mangebarnsmamma *fødeklar*
Skrevet

Jeg er stolt over at jeg klarte å hjelpe datteren min å løse opp i en konflikt på en konstruktiv måte, til tross for at jeg ofte ikke klarer å møte henne på en konstruktiv måte. Glad for at jeg kom meg ut i solen med to av døtrene mine:) Kjempeglad for å vente baby:)

Skrevet

Jeg er veldig glad for at den fantastiske kjæresten min lager fisk til middag, og for at han er så snill og god!

Skrevet

Jeg er stolt over magen min! Ikke bare gjør den en fantastisk jobb, sammen med resten av kroppen. Men den får stadig koselige komplimanger. Har faktisk ikke hørt noe mer negativt enn et par unge gutter som fniste seg i mellom. Tipper det ikke handlet om magen i seg selv da :D

Jeg er glad for at jeg har svigerforeldre som sitter å venter på at fødselen min skal starte så de skal være barnevakt.

De har takket nei til både det ene og det andre just in case!

Er det noe de virkelig ønsker å være med på forhører de seg med oss først. (Altså, om mine foreldre har fri fra jobb ol da)

Jeg er takknemlig for at jeg faktisk er så heldig at jeg får barn!

Etter mange år med jobbing for å nå målet og prøverør "til slutt", har vi virkelig gått mange runder med "hva vil vi med livet om vi ikke får barn?" spørsmål.

Skrevet

Eg er super stolt over little guten min på 5 år som komme springende til meg når eg henter han i barnehagen i dag å seie at han savna meg, har sove hos tanta si natt til i dag :)

Og min kjekke sambo som henger opp ny hylle til meg på badet :)

Skrevet

Ja, takknemlig har jeg mange grunner til å være!

Jeg er glad for at jeg har hatt et relativt problemfritt svangerskap (med unntak av bekkenløsning de siste månedene), og for at jeg er i stand til å bli gravid uten problemer, og for at jeg kjenner masse liv hver dag nå i det siste, så jeg slipper å bekymre meg for han lille i magen, og jeg er takknemlig for at jeg har en veldig tålmodig ektemann som finner seg i humørsvingningene mine og for at jeg har en mor som stiller opp når som helst, og venninner som gleder seg på mine vegne, og som gir meg komplimenter for magen min og ....

Ja, i det hele tatt utrolig masse å være takknemlig for.

Og nå har jeg jammen laget fancy middag til meg og stesønn, og da kan jeg være litt stolt også. :o)

Skrevet

Hehe, jeg laget akkurat en tråd som heter "Klagemur", og så så jeg denne.. *rødme*

Bra tråd, uansett, dette!

Jeg er takknemlig for at jeg har verdens flotteste og kjekkeste mann, et vidunderlig gull av en datter, og den mest spennende gaven i verden i vente! Kan ennå ikke fatte at vi skal få en datter til om bare noen få uker..

Og så er jeg SUPERtakknemlig for sola!!! Og at hvitevareservice fikset fryseren vår sånn at jeg kan knaske isbiter hele dagen!

Skrevet

Jeg er kjempeglad for at jeg har en snill og hjelpsom og kjekk mann som tar vare på meg når jeg er gravid :) og som er ute og handler ingredienser til mange gode middager fremover. Og som skal bake frokostmuffins snart :) Og veldig glad for at det bare er en uke igjen til jeg går ut i permisjon.

Jeg er stolt av min lille 1,5 åring som er blid og fornøyd og helt herlig og litt mammadalt. Smelte :D Og stolt over at jeg har jobbet nesten fullt ut hele graviditeten på tross av at jeg ble tilbudt mer sykemelding (er 20% sykemeldt nå på slutten). Begynte i ny jobb etter jeg ble gravid, så hadde så lyst å gjøre en ordentlig innsats før permisjonen.

Jeg er takknemlig for at jeg ble gravid uten bekymringer nå med nr to, og at graviditeten, til tross for at den har vært hardere enn første gang, har foløpt uten for store smerter og ubehag. Og veldig takknemlig for at jeg skal få gleden av å være tobarnsmamma om kort tid! Det er stooooort :D

Skrevet

Jeg er stolt over å ha svømt 1000m i dag. Med bekkenløsning har det vært lite mosjon de siste mnd, men svømmingen i dag gikk kjempe bra!! Satser på å fortsette med det fremover!!!

Skrevet

Jeg er glad for at jeg har en ekte, vakker, smågal BABY inne i magen min! :-)) (Har begynt å gå opp for meg nå...)

Skrevet

Jeg har vært på isen og fisket både lørdag, søndag og etter jobben i dag mandag. Det er jo så fint vær, og så hadde vi bål hvor vi grillet pøler og så drakk vi varm kakao med krem. Livet er herlig. Kroppen har vært helt topp dette svangerskapet, og jeg sover så godt om natten.

Stolt av jentene min som snart blir 4 og 8 år. De er så flinke og fornøyde om dagen og gleder seg veldig til babyen skal komme. De ønsker seg nok mest ei jente, så vi får bare vente å se.

Føder jeg like tidlig som med de to andre, så får jeg babyen mellom 25 og 28 mars, men tør ikke helt å belage meg på det. Men er formen like god som nå, kan jeg godt gå lengre. Jentene mine er født i april og det hadde jo vært gøy om denne også kom den måneden.

Trives på jobben, og på onsdag er det siste dagen før permisjon. Kan jo se det postive i det, men det blir faktisk litt trist også. Jobber i barnehage. Får besøke de ofte, og det kommer jeg også til å gjøre, da minstejenta går der. Hun skal være der 50 % fra april, men regner vel egentlig med at hun kommer til å være mest hjemme. Eldstejenta har nå sluttet på sofus og kommer derfor rett hjem. Gleder meg til å tilbringe dagene sammen med alle de 3 barna mine. Kos, kos, kos.

Livet er herlig.

Skrevet

- Er utrolig takknemelig for at jeg får trene i morgen, til fysioen :) Endelig!

-Er utolig glad for at jeg har verdens beste venner som stiller opp for meg uten å stille spørsmål!

Er utrulig takknemlig for at bekkenløsningen aldri ble verre selv om at det så slik ut en periode, så jeg fremdeles kan gå og bevege meg som normalt uten for mye smerter!

Skrevet

Så koselig initiativ!!

Jeg er glad for at venninna mi spurte meg idag om å være hennes forlover!:-)

Jeg er glad for sola og fuglesangen og våren som er i anmasj!

Jeg er takknemlig for mannen min som gjør alt han kan for at jeg skal ha det bra hele tida.

Jeg er stolt over datra mi som stabber rundt!

Jeg er glad for at jeg er frisk, og at jeg faktisk fungerer veldig bra for å være på overtid.

Skrevet

Jeg er glad for at jeg ikke har besvimt idag;-) Har vært i god form i hele dag:-D

Takknemlig for at svigers låner oss litt penger, så vi kan pusse opp i kjelleren etter vannskader - til babyen kommer:-D

Stolt over at jeg sakte men sikkert jobber meg mot fødsel og gjennom angsten:-D

Skrevet

Jeg er glad for at det er så nyyyyydelig vær her i Oslo i dag! Har gått tur på hele 1 time og 20 minutter i sola!! Føler meg som et nytt menneske! På vei hjem kjøpte jeg ferskt brød med deilige nøtter i, og sammens med ost og kaffe ble det en helt fantastisk lunsj! Hihihihihi! Jeg føler det sprudler litt på innsiden i dag! Deilig etter alle de trege, tunge dagene jeg har hatt i det siste! Ja, nå er det bare 10 dager til termin, så nå er det uansett ikke lenge igjen!!

Snart er det vår, snart får jeg møte jenta mi, og snart kan jeg vandre rundt på tørr asfalt med en langt lettere kropp! DET blir jeg glad av!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...