Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #1 Skrevet 15. mars 2010 Og hvilke symptomer hadde dere evt? Jeg har plutselig fått gul/brun utflod som er "tynn" flytende innimellom. Det lukter også. Lukter ikke fisk (som jeg vet kan tyde på bakteriell....) men syrlig. Lukter "ikke" stygt direkte, men jeg kjenner det godt selv, og det når jeg har klær på meg. Kan dette være klamydia mon tro?
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #2 Skrevet 15. mars 2010 Jeg fikk sopp som følge av klamydia, slik jeg fant ut at jeg hadde det. Fikk raskt resept og behandling :-) Det klødde noe sinnsykt, og jeg hadde masse utflod.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #3 Skrevet 15. mars 2010 Har hørt klamydia ikke gir noen symptomer. Men som det blir skrevet over så kan man få soppinfeksjon av det.. Kanskje det bare er sopp? Eller bare litt " ubalanse" der nede.. Bruk laktal
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #5 Skrevet 15. mars 2010 Jeg har hatt klamydia og jeg hadde ingen symptomer i det hele tatt. Ta en tur til legen og sjekk du. Er det ikke klamydia, kan det være en annen forstyrrelse i underlivet. Sikkert ikke farlig, men greit å få sjekka
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #6 Skrevet 15. mars 2010 Jeg hadde ingen symptomer, så gå å test deg du!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå