Gå til innhold

Æsj, Tyra Banks er rett og slett stygg!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, hun er ikke det. Claudia Schiffer derimot er mindre pen.

Skrevet

Missunelse ute på gang ja.

Skrevet

Og du er slem. Hva synest du er verst/best?

Skrevet

Ja jeg er dritmisunnelig på den høye ailen-panna, stygge nesten og feite kroppen! Jeeez..... Claudia Schiffer er 100 ganger penere! Kanskje jeg er slem, men det er søren meg Tyra Banks også ;)

Skrevet

Begynner vel egentlig å lure på hvor gamle folk er her inne.. Så for 2 dager et innlegg der de prøvde å rakke ned på kroppen til Pernille ifra paradise hotel også. Jeeez ja, (dine ord) 15:25 .. For at dere selv er så misslykka og tiltaksløse når det gjelder å gjøre noe med det, så blir det heilt latterlig å sitte og rakke ned på de som har kommet lengre, og lyktes i livet sitt!

Skrevet

Har man "lyktes i livet sitt" når man har vært med i Paradise Hotel ??

Herlighet, samfunnsutviklingen og synet på hva som er vellykket er absurd og utrolig skremmende....

Skrevet

Signerer den 15.46! LOL

Det må da være lov å diskutere offentlige personer. Det betyr ikke at man selv er feit eller misfornøyd med seg selv fordi om man kritiserer et menneske man ikke liker. Jeg synes ikke Tyra Banks er fin, at all, og det må være lov å si:-)

Skrevet

Jeg synes også Tyra er stygg. Og det har ikke noe med misunnelse å gjøre!!! Man kan ha meninger uten å være misunnelig. Jeg synes hun har fin kropp, men ansiktet er så hardt og stramt... så er det noe rart med munnen hennes ...

Skrevet

Hvis Tyra Banks er stygg lurer jeg veldig på hvordan du oppfatter menneskene rundt deg. Hva i all verden er kriteriene dine for å være stygg eller pen for dn saks skyld om du mener hun er pen? Det er tross alt en stor forskjell på å oppfatte noen som stygge og å se at de i egne øyne ikke er de aller vakreste. Personlig synes jeg hun er pen, men hadde kledd noen kilo ekstra.

Skrevet

Jeg skjønner ikke at det er mulig å synes at Claudia Schiffer er stygg. Hun har jo helt klassiske trekk. Hvordan går det an å synes det er stygt? Jeg synes Tyra Banks er pen, men hun har et mer uvanelig ansikt så jeg kan skjønne at det er delte meninger. Uansett. I mine åyne er begge to ubeskrivelig vakre.

Skrevet

Hun har nylig slanket seg 14 kg, så feit kan du neppe kalle henne!

Skrevet

Synes hun er vakker jeg.

Skrevet

Hun er ikke pen i det hele tatt, og blir stygg fordi hun har en stygg personlighet. Trekker tilbake "feit kommentaren", det var usakelig.

HI

Skrevet

Nei. Man har ikke lyktes selv om man har vært med i paradise hotel.. Men en må jo faktisk ha en fin kropp for å få være med, både der, og for å bli modell! Så hva er vitsen med å rakke ned på kroppene deres, for at de har noe som dere selv ikke har egentlig?

Skrevet

Tyra Banks er i alle fall et godt eksepmel på at de med helt gjennomsnittelig utseende kan styles opp til modell med de rette folkene rundt seg. Har sett noen bilder av henne uten sminke, rettetang, vipper og alt annet tilbehør. Ikke mye modell å spore der. Har også sett tilsvarende bilder av Claudia Shiffer, og jeg synes nå hun har mye mer av natrulig skjønnhet enn førstnevnte. Men det er min mening da, uten at det gjør meg til en misunnelig person av den grunn.

Skrevet

Jaja, da har er det veldig mange stygge mennesker i verden hvis den dama er STYGG!

Gjest sug lut
Skrevet

Å omtale andre mennesker som stygge sier vel i og for seg mest om deg.

Skrevet

Haha, og nå kommer sug lut følgerne! Sååå enig altså!

Skrevet

Hadde vært pen om hun var penere inni.

Og hva er den greie med å snakke i "opera"?

"and here are the finaliiiiiiiiiiiiist"

Skrevet

Syns ikke at Tyra er så stygg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...