h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 15. mars 2010 #1 Skrevet 15. mars 2010 har det snødd så mye her, at alt det som ikke har kommet i løpet av denne vinteren, har kommet de siste 24 timene... )
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 15. mars 2010 #2 Skrevet 15. mars 2010 offa meg.. glad det ikke er her. kjenner jeg er ferdig med snø og vinter nå..
Lene~mor til tre Skrevet 15. mars 2010 #3 Skrevet 15. mars 2010 Huff er glad det ikke er her, jeg er så lei snø og vinter hehe
blond Skrevet 15. mars 2010 #4 Skrevet 15. mars 2010 Wow, såpass mye! Da er dere iallfall sikret påskesnø. Alt blir nytt og pyntet når landskapet blir dekket av nysnø. Vakkert!
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 15. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 15. mars 2010 ja, det er veldig vakkert med nysnø, og vakker påskesol...... ) Men akkurat nå, er det stint, og grått, og MYE snø i lufta..... ) Men barna var glad for at akebakken på skolen ble åpnet i dag, for første gang i vinter!!!! Og den er TØFF, så mye snø er viktig for sikkerheten..... )
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 15. mars 2010 #6 Skrevet 15. mars 2010 Hørtes gøy ut med slik gøy akebakke:))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå