Gå til innhold

I natt, og i dag...


h@ppy elsker høstfargene :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

har det snødd så mye her, at alt det som ikke har kommet i løpet av denne vinteren, har kommet de siste 24 timene... :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

offa meg.. glad det ikke er her. kjenner jeg er ferdig med snø og vinter nå..

Skrevet

Huff er glad det ikke er her, jeg er så lei snø og vinter hehe

Skrevet

Wow, såpass mye! Da er dere iallfall sikret påskesnø. Alt blir nytt og pyntet når landskapet blir dekket av nysnø. Vakkert!

Skrevet

ja, det er veldig vakkert med nysnø, og vakker påskesol...... :))

Men akkurat nå, er det stint, og grått, og MYE snø i lufta..... :))

Men barna var glad for at akebakken på skolen ble åpnet i dag, for første gang i vinter!!!! Og den er TØFF, så mye snø er viktig for sikkerheten..... :))

Skrevet

Hørtes gøy ut med slik gøy akebakke:))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...