h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 15. mars 2010 #1 Skrevet 15. mars 2010 og at vi vil få flere brukere, når det ligger her inne.... Spennende.... !!!
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 15. mars 2010 #3 Skrevet 15. mars 2010 Jeg og. Kjekt å se at den nå var på plass her på dib nå. Veldig spennende. Har det jo så kos her inne:)))
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 15. mars 2010 #5 Skrevet 15. mars 2010 håper bare ikke vi får flere useriøse, og at det blir mer skittkasting her inne, synes liksom vi har hatt det så koslig, og vi har vært forskånet for slikt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå