meg83 Skrevet 15. mars 2010 #1 Skrevet 15. mars 2010 Jeg blir sannsynligvis fullt sykemeldt nå pga. bekkenet. Hvordan er reglene for reising da? Må en melde fra eller søke ved hver reise? Gjelder dette både innland og utland? Vi har planlagt tur til Praha om noen uker. Håper ikke det blir noe problem nå.. Tenker dessuten å bo hos familie andre steder i landet for å få litt variasjon. Er bare halvveis i svangerskapet, nemlig... Har jo tenkt å ta det med ro der også, så har ikke tenkt å lure systemet
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 15. mars 2010 #2 Skrevet 15. mars 2010 Du må søke ved utenlandsreiser, innenlands er det ikke nødvendig.
meg83 Skrevet 15. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 15. mars 2010 OK, takk for svar! Vet du hvordan man søker? NAV har jo ikke akkurat de enkleste nettsidene å finne fram på =/
mammantilT&I Skrevet 15. mars 2010 #5 Skrevet 15. mars 2010 hvis feks praha turen er planlagt som avvikling av feire fyller du bare ut et skjema hos nav på at du ikke krever sykepenger for de dagene, men at det er uttak av ordinær ferie.. har flere kollegaer som har gjort dette da feks har vært sykemeldt pga en ting som gjør at de ikke kan jobbe men at det går helt fint å reise fordi om.. om turen din er avspasering så vet jeg ikke helt hvordan det funker dessverre..
meg83 Skrevet 15. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 15. mars 2010 Takk for svar! Er vanskelig å få tak i fastlegen min på kort varsel. Noen som vet om jeg kan få sykemelding og godkjenning av reise hos privatklinikk i stedet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå