Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #1 Skrevet 15. mars 2010 Jeg ønsker en endring av samværsavtalen fordi pappaen er psykisk syk og klarer ikke å ha de så mye som vi har avtalt. Det er annenhver helg og en dag i uken. Men det er bare 2-3 uker siden vi skrev avtalen, men jeg fant ut etterpå at det er verre enn jeg trodde med hans helse. Holder det av vi skriver et ekstra brev sammen med min søknad om overgangsstønaden der han skriver under at han skal ha de mindre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå