blond Skrevet 15. mars 2010 #1 Skrevet 15. mars 2010 ..til dib med skravlesiden vår. Slit den ut! :-) http://www.dinbaby.com/forum/messagelist/4920
webmaster Janne Skrevet 15. mars 2010 #2 Skrevet 15. mars 2010 Den ligger på BAM enda og blir liggende til siden blir borte. Nøyaktig dato for dette vet jeg ikke enda. Har bare lagt den tilgjengelig begge steder slik at dere kanskje blir litt beroliget av å se hvordan dette kan løses
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 15. mars 2010 #3 Skrevet 15. mars 2010 Så bra:) Også var det tilbake til blått igjen, da dere....hehe ) Nå er jeg jo vant til grønt....
blond Skrevet 15. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 15. mars 2010 Jeg synes det er helt supert at den blir liggende begge steder en periode! Det gjør at flest mulig kan få med seg at den blir/er blitt flyttet, er jo ikke alle som er innom hver dag selv om de bruker bam i blant. Jeg håper det blir annonsert dato for når bam blir nedlagt en stund før?
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 15. mars 2010 #5 Skrevet 15. mars 2010 Da bør vi kanskje holde denne siden oppe på topp i en tid framover. Slik at alle får det med seg.
yasmina Skrevet 16. mars 2010 #7 Skrevet 16. mars 2010 Dette er helt topp og etter en del irritasjon og frustrasjon over disse sidene saa maa jeg si at denne gang saa fortjener Webmaster og co en stor takk ! Dette var kjempe flott !
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 18. mars 2010 #8 Skrevet 18. mars 2010 Dytter denne opp litt:) Slik at evnt nye kan se den..
blond Skrevet 19. mars 2010 Forfatter #9 Skrevet 19. mars 2010 Jeg dytter opp denne for dere som ikke har fått med dere flyttingen enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå