Mamma'n til Emilie <3 Skrevet 15. mars 2010 #1 Skrevet 15. mars 2010 Er såå lite kreativ idag, vær så snill å hjelp meg
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 15. mars 2010 #2 Skrevet 15. mars 2010 HVis du har noen kalde kokte poteter så skjer opp disse og stek de sammen med pølse og kokt makaroni. Veldig lettvint og veldig godt
Mamma'n til Emilie <3 Skrevet 15. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 15. mars 2010 Det har jeg jo typisk ikke ;/ Men takk for godt tips,tar vare på det til engang jeg har kalde kokte poteter
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 15. mars 2010 #4 Skrevet 15. mars 2010 Kjøttdeig og Spaghetti. Pannekaker. Nudler og Speilegg.
To gull og en på vei Skrevet 15. mars 2010 #5 Skrevet 15. mars 2010 Grøt Pasta + bogskinke/picnicskinke med løk, erter og matfløte potetmos + stekt pølse, bacon og løk
Gjøkeredet③ Skrevet 15. mars 2010 #6 Skrevet 15. mars 2010 Jeg er heller ikke i det veldig kreative hjørnet i dag, så jeg kjøpte en nygrilla kylling på butikken, har boil in bag ris i kjøkkenskuffa, så trenger bare lage en saus til:o)
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 16. mars 2010 #7 Skrevet 16. mars 2010 Groennsakspuré! Kok opp masse groennsaker sammen (potet, gulrot, paprika, loek, squash...) Mos alt sammen med litt floete eller philadelfia og tomatpuré, (en liten "desj" av hver) salt og krydder. Ha i noen krutonger eller server med loffskiver med smoer paa og vips fallera. Utrolig lettvint og kjempegodt!
butterflyes and dreams Skrevet 16. mars 2010 #8 Skrevet 16. mars 2010 Du kan lage masse god og rask mat med Potetmos istedenfor poteter når du har det travelt! Fisk og grønnsaker med mos og bearnaisesaus, Kjøttboller med fløtesaus mos og tyttebær, Alt som poteter passer til egentlig. Potetmos på pose, saus på pose, grønnsaksblanding og kjøtt eller annet som bare trenger å varmes! Er desuten lettere å få ungene til å spise fisk hvis vi har mos og bearnaisesaus til!
Catias Skrevet 17. mars 2010 #9 Skrevet 17. mars 2010 Kjøp Skomvær fiskesuppe, kjøp laks (skinn og benfri) og skjær denne i terninger, ha i suppen. Fisken skal bare trekke i suppa, ikke koke. Og så ha spagetti ved siden av. Kok opp suppen ferdig først og sa legg i fisken, er klar etter ca 5 min Dette høres kanskje rart ut, men er kjempe godt, blir fiskepasta....meget populært her i huset...og min sønn på 4 år elsker det som han sier...hehe...og det er en enkel måte og få i seg litt fisk på
Gutta er ute og puppene henger Skrevet 17. mars 2010 #10 Skrevet 17. mars 2010 Fiskegrateng med poteter, gr saker og hvit saus. Jeg kjøper ferdig frosne gratenger, så bare til og steke de i ovnen. Kjempeenkelt og guttungen elsker det;) spagetti og kjøttsaus hjemmelaget pizza lasagne kyllingfille med ris, salat og saus supper, godt med baguetter/hvitløks baguetter putt i panne: stek pølser, bacon evt karbonade sammen med poteter, gulerøtter eller andre grønnsaker dere liker. Server med brød og evt speilegg til. egg, bacon og tomatbønner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå