Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #1 Skrevet 15. mars 2010 Er det mulig å sperre bare noen få nr fra å ringe meg, eller må jeg da sperre alle som ikke er på tlf lista f.eks? Jeg har et telefonnr som har ringt og regelrett terrorisert meg nå i 3 uker. Ringer flere ganger om dagen og hver gang jeg tar telefonen hører jeg bare masse bråk i bakgrunnen med piping osv og så legger enten de eller jeg på. Er aldri noen som snakker. Jeg har sjekket opp nr og det er et nr som er brukt innen telefonsalg. Jeg har reservert meg for telefonsalg, men det respekterer de tydeligvis ikke!! Noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre for at dette stopper?
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #2 Skrevet 15. mars 2010 Noen telefoner kan det men har du telenor kan du få "mobbefilter" på dette nr. Bare ring å snakk med dem så fikser di det til deg. Eller du kan bytte nr
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #3 Skrevet 15. mars 2010 Tusen takk! Da ringer jeg telenor å får dem til å sperre det for meg. Nr har jeg hatt i mange år så vil ikke bytte det!
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #4 Skrevet 15. mars 2010 Jeg har samlet alle tlfselgere i en egen gruppe på tlf og lagret den på lydløs. Så jeg hører aldri når noen med fra gruppa ringer, bare ser et ubesvart anrop;) Veldig lei av tlfselgere..hehe;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå