Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

vært på UL i dag og fått vite at tappen sitter godt plassert på rumpa..... Kjenner angsten brer seg....

Legen anbefalte å føde vaginalt.. og jeg får rett og slett panikk bare jeg tenker på det.... Samtidig får jeg panikk når jeg tenker på KS...

Vet fra før at jeg ikke har spes. stort bekken.. og ungen er 9% større enn gjennomsnittet.....

Noen som kan komme med råd??? Please???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde IKKE frivillig valgt setefødsel...men det er meg...

Ikke lett valg å ta nei..:-(

Skrevet

Jeg har morkaka på magen og da er det heller ikke snakk om at de kan prøve å snu bebisen.. Og jeg har to barn fra før.... det gjør det jo litt vanskelig i forhol til KS.. en skal jo ikke bære tungt etter KS.. og jeg har ei aktiv jente på 18 mn som er hjemme og ikke i bhg... kan jo bli vanskelig i forhold til å ta seg av henne etter et KS også.... Og far har jo ingen rettigheter har jeg hørt. har heller ikke familie i nærheten....

Valgets kval her...

flere som har gode råd??

Skrevet

Jeg hadde ikke greid tanken på setefødsel, når du vet at du har ganske smalt bekken også..

Men kanskje du kan få legen din til å sjekke bekkenmålene dine, og kanskje sette fødselen igang litt tidligere? Jeg vet ikke.. Jeg skal ha ks..

Skrevet

De skal måle bekkenet ditt inne på sykehuset for å se om det er stor nok plass for babyen å komme ut. Jeg ville nok hørt på legens råd istedenfor "synsing" her inne...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...