Marbella Skrevet 15. mars 2010 #1 Skrevet 15. mars 2010 Blir så imponert over mennesker jeg møter som er så blide og posetive og som det bare stråler go energi ifra..... Må bare innrømme at jeg er ikke like blid, jeg har ikke nå grunn til og ikke være det men det er nå bare slik. Jeg bekymrer meg over mye og kan man hånden på hjerte si at jeg ikke er den fødte optimist. Men fra idag så skal jeg faktisk skjerpe meg, jeg skal faktisk bli mye blidere og mere fornøyd med livet mitt. Jeg skal slutte og irritere meg over småting og jeg skal slutte og bekymre meg over alt og alle....
Gjest Sekretøsa Skrevet 15. mars 2010 #2 Skrevet 15. mars 2010 Bra!! Det samme har jeg gjort, og det er så godt! Ikke tenk, bare vær! (til en viss grad) ) Hvorfor bekymre seg over ting man ikke får gjort noe med? Hvorfor tenke negativt til absolutt alt? Smiiiiiiil og vær glad! )
Marbella Skrevet 15. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 15. mars 2010 Ble så imponert når jeg så Eli Kari , var det det hun het?? værdama på tv2 igår.....For en energi, for en livsglede:=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå