Gjest Skrevet 15. mars 2010 #1 Skrevet 15. mars 2010 Jeg snakker om kvalmen! Etter 10 uker med konstant ekstrem kvalme og oppkast, er kvalmen borte! Det er utrolig deilig, men samtidig blir jeg en smule bekymret, for kvalmen var det tegnet jeg hadde på at jeg er gravid. Er det normalt å gå fra så ekstrem kvalme til ingenting uten at noe er galt?
Corneliuss Skrevet 15. mars 2010 #2 Skrevet 15. mars 2010 Ja, like normalt som om den blir gradvis borte. Kos deg med at du slipper å være kvalm mer. =O)
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 15. mars 2010 #3 Skrevet 15. mars 2010 Sånn var det med meg sist svangerskap. Fra en dag til en annen så var min ekstreme kvalme helt borte Nå driver jeg fortsatt og kaster opp og er 23+5 i dag. Er nok ikke svangerskapskalmen som sitter i ennå, den forsvant når jeg var 16+..... Vær glad for at den er borte du
Gjest Skrevet 15. mars 2010 #4 Skrevet 15. mars 2010 Takk for svar! Jeg er overlykkelig over at den er borte! Er som et nytt liv!! Men er liksom litt bekymret alikevel.. hmm.. Prøve å bare nyte det heller !
Lykkeliten 2 Skrevet 15. mars 2010 #5 Skrevet 15. mars 2010 Jeg hadde det også sånn.. i uke 10 forsvant kvalmen på dagen og jeg har ikke vært kvalm siden.. jeg er nå 19+6 uker på vei =D
Gjest Skrevet 15. mars 2010 #6 Skrevet 15. mars 2010 Godt å høre:) Gleder meg til jeg begynner å kjenne liv, tror jeg kan klare å slappe litt mer av da.. Nå merker jeg ingenting til at jeg er gravid.. uvant!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå