Gå til innhold

Noen med erfaring fra NKI nettstudier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer regnskapsskolen, men vil gjerne høre andres erfaringer. Evt også NKS.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg studerer ved NKI og synst det har gått kjempe greit :)

De har forum som du kan spørre spørsmål du lurer på ,-og de har en studieveileder + 1 lærer som er tilgjengelig for spørsmål underveis.

De er raske med tilbake meldinger på innleveringer.

Du kan lage din egen profil og samarbeide med andre elever i ditt studievalg. (dette er frivillig..:)

Det krever en del selvdisiplin med tanke på å disponere tiden riktig siden du jobber på engenhånd, men det gjør jo forsåvidt alle andre studier og :)

Skrevet

Takk for svar. Vet du om det mulig studere der mens jeg er i permisjon? Skal ut i svangerskapspermisjon snart og er arbeidsledig.

Skrevet

Det er en lite seriøs utdanningsiinstitusjon. Den blir ikke sett på som god av næringslivet og arbeidsgivere. Den er også idiotisk dyr.

Skrevet

Er du meldt arbeidsledig gjennom Nav?

Jeg vet de bruker NKI når det er snakk om omskolering/ykesrettet attføring. Men hva du har rett til iforhold til din situasjon aner jeg desverre ikke..

Skrevet

Vil ikke kalle NKI useriøs, når du ser på hva slags folk som retter oppgavne og som har skrevet faglitteraturen. Meget dyktige mennesker.Har du god selvdisiplin og jobber godt med pensum, kan du få akkurat like god utdannelse der som andre steder. Og får du gode karakterer fra NKI, vil jeg si det tyder på at en kan jobbe selvstendig og får jobbe gjort uten at noen trenger å mase på deg. Og den er ikke dyr i forhold til veldig mange andre skoler.

Skrevet

Flere med erfaringer/meninger?

Jeg har bachelor fra før, men tenker at hvis jeg kan studere litt på NKI så kan jeg få tilleggskunnskap/kompetanse som kan gjøre meg mer attraktiv på arbeidsmarkedet etter permisjonen. Men vet ikke om NAV tillater det...

HI

Skrevet

Jeg fikk godkjent studiet ved NKI av NAV. Jeg går på det som var attføring, nå arbeidsavklaringspeneger. Jeg fikk dekket skoleavgiften (rundt 20 000kr) og skolemateriell. Kjempefornøyd jeg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...