Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #1 Skrevet 15. mars 2010 Babyen min gråter mye, og er plaget med magen.. har vært hos kiropraktor to ganger, uten at det har hjulpet nevneverdig.. Er det vits i å dra en tredje gang da??
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #2 Skrevet 15. mars 2010 Hva med å prøve manuellterapeut? http://www.manuellterapi.no/
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #3 Skrevet 15. mars 2010 kiropraktoren sa noe om at det var noe i korsryggen som hadde låst seg hos babyen, og at hun var ganske stiv. Han sto der å trykte litt på barnet og vips var han ferdig! Synes det var dyre penger for ingen resultater!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå