Verbena Skrevet 15. mars 2010 #1 Skrevet 15. mars 2010 Samboeren min har en kompis(S fra nå av) som før han møtte meg hadde bestemt seg for at han ikke likte meg blandt annet fordi at jeg har barn fra før av (er værtfall det andre kompiser sier). Og sambo hadde ikke hørt noe fra S siden august/september, selvom han hadde forsøkt å ringe flere ganger. Så i romjula sendte jeg en melding til S: "Håper du har en fin jul!". Og siden jeg har hemmelig nummer og han ikke hadde nummeret mitt så ble han jo super nysgjerrig på hvem det var som sendte melding til han. Sendte noen meldinger frem å tilbake, men ga beskjed om at jeg ikke ville si hvem jeg var siden han ikke liker meg uansett. Noe som tydeligvis gjorde han sprø =P Så ringer telefonen min og det er et nummer jeg ikke har lagret eller kjenner igjen, så jeg aner ugler i mosen for å si det mildt. Fyren i andre enden påstår at han har et ubesvart anrop fra nummeret mitt og vil vite hvem han snakker med, noe jeg nekter å si. Sjekker opp nummeret og finner ut at det tilhører kompisen til S nemlig T-E. Så jeg sender melding til S å spør om han synes han er smart som får T-E til å ringe meg. Sender noen meldinger med T-E som forvirrer de totalt, siden jeg vet MYE om hele gjengen får de jo inntrykk av at jeg kjenner de godt alle sammen. Så ringer T-E igjen og da lar jeg ei venninne av meg ta telefonen, vi har totalt forskjellige dialekter så det forvirret de nok enda mere og itillegg snakker hun også som at hun kjenner de veldig godt. De ringte også til samboeren min for å spøre etter nummeret mitt og selv om han ikke var sammen med meg akkurat da så ga han de et tullenummer. For han forsto jo at det var noe som ikke var rett. Det komiske er at S som er "sjefen" i gjengen ikke ringte noen av oss, men fikk de andre til å ringe. Har snakket med et par andre som var sammen med han den kvelden og de har sagt at han først var sikker på at det måtte være meg, men at han til slutt ikke hadde noen ide om hvem det kunne være. Og selvom dette er noen månder siden nå så lurer han fremdeles på hvem han fikk god jul melding fra. Slemt eller morsomt?!
krabbetrollet Skrevet 15. mars 2010 #3 Skrevet 15. mars 2010 Sånn sett helt utenfra så høres det egentlig bare teit og barnslig ut. Men hadde jeg kjent personene og visst hvordan de var hadde det muligens vært morsomt. Eller slemt, alt etter som...
Süsse Skrevet 15. mars 2010 #4 Skrevet 15. mars 2010 Det er bare slemt og banslig. Fyren vil ikke ha kontakt mer og kan vel bestemme det selv.
Aini Skrevet 15. mars 2010 #5 Skrevet 15. mars 2010 Hørtes morsomt ut:P Alltid morsom og tulle med folk og få de til og lure på hvem som ringer eller sender mld:P
Gjest sug lut Skrevet 15. mars 2010 #6 Skrevet 15. mars 2010 Dere har vel annen omgangskrets enn meg. Jeg synes bare det høres ut som noe tenåringer kunne funnet på.
Gjest Siklerotte Skrevet 15. mars 2010 #7 Skrevet 15. mars 2010 Veldig spesielt? Vil vel ikke akkurat si at jeg definerer det der som morsomt.
Gjest amandine Skrevet 15. mars 2010 #8 Skrevet 15. mars 2010 Hjelp, tenker nå jeg. Dette må da ha et navn? En diagnose? Godt du ikke er i min omgangskrets, er redd det kunne blitt litt i overkant
♥Nemi♥ Skrevet 15. mars 2010 #11 Skrevet 15. mars 2010 Åh, husker tilbake til 12-års alderen, da jeg gjorde det samme:) Men ellers synes jeg dette var unødvendig av deg. Liker han deg ikke, og mistenker deg for det. Så liker han deg ikke mer nå!
Verbena Skrevet 16. mars 2010 Forfatter #12 Skrevet 16. mars 2010 Han likte meg ikke før han møte meg og første gangen han traff meg prøvde han å snakke meg til å bli med han rundt hjørnet for en kjapp en. Mens hans gode kompis(min samboer) sto 2 meter unna. Han kalte ei av mine nærmeste venninner de fæleste ting og var generelt ufordragelig, men han mener at oppførselen hans var helt normal. Jeg kjenner ikke et eneste menneske som oppfører seg sånn første gangen de treffer folk... Og siden det har kommet veldig mye dritt fra den kanten så synes jeg faktisk at det var veldig gøy å ha det morsomt på hans bekostning. De fleste av de som var sammen med han når disse meldingene ble sendt og telefonene ble tatt synes at det var fantastisk morsomt. Spesielt siden han får smake litt av sin egen medisin. Skal å sies at det er snakk om en person jeg ble advart om fra flere hold før jeg traff han, men jeg valgte å ikke høre på de å gi han en sjangse.
Gjest Toxic Skrevet 16. mars 2010 #14 Skrevet 16. mars 2010 Hvorfor vil du terge på deg ufordragelige og ustabile folk? Er det ikke like greit at dere misliker hverandre på hvert deres nes?
Verbena Skrevet 16. mars 2010 Forfatter #15 Skrevet 16. mars 2010 Det fasinerer meg at han klarer å dømme meg så totalt ut fra ting han har hørt og tror. I utganskpunktet mener jeg at de fleste voksne mennesker evner å se forbi ting de har hørt og tror om nye personer og dermed gir de en sjangse. Men det klarte tydeligvis ikke denne fyren da. Og fyren snakket dritt om meg før han traff meg og jeg vet at han fortsatt gjør det, så da kan vel jeg ha det gøy på hans bekostning. Vet via folk at han fremdeles lurer på hvem det kunne være som sendte han den første god jul meldingen! Og selvom han først trodde at det kunne være meg, så tror han det ikke nå lenger. Den teorien han tror mest på er at det er ei venninne av stesøstra hans som gjorde det! Jeg tror uansett ikke at vi blir bestevenner så jeg overlever nok at han misliker meg enda litt til OM han skulle finne ut hvem det faktisk var.
Gjest sug lut Skrevet 16. mars 2010 #16 Skrevet 16. mars 2010 Er du virkelig seriøs? Er dette sånn livet ditt er på ordentlig?
Gjest Skrevet 16. mars 2010 #17 Skrevet 16. mars 2010 Litt for komplisert til aa virkelig vaere morsomt.
Süsse Skrevet 16. mars 2010 #18 Skrevet 16. mars 2010 Nå har du i allefall gitt han en god grunn til å mislike deg. Håper du er fornøyd med deg selv. Det beviser bare at han har vært klok som har holdt seg unna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå