Gå til innhold

Baby comp, Lady comp, CB fertilitetsmon - og pco?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fungerer dette når man har pco?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Jeg har lurt på det samme, men har ikke fått noe svar fra noen. Legen og gynekologen min mente temping ikke var til å stole på uansett, men jeg gjør det likevel. Jeg har babycomp. Jeg stoler ikke helt på alt den viser, men bruker den som termometer. Om lysene den viser ikke er til å stole på for oss med hormonforstyrrelser, tror jeg kanskje jeg ville kjøpt et billigere basaltermometer. Jeg har meldt meg inn i www.fertilityfriend.com Her kan du registrere syklustemperaturene dine, og du kan se grafer, når de mener du har eggløsning osv. Jeg har litt mer tro på denne siden :)

Hvis det er noen andre med pco/pcos eller andre hormoforstyrrelser som vet noe mer angående dette med temping og om det har noe for seg for oss, ville jeg også blitt takknemlig for svar :)

• 2 uker senere...
Skrevet

eg hadde babycomp men så lenge man ikke slepper egg så hjelper de ikke. men du holde jo styr på noen ting me di. men eg solgte min når eg fikk vite eg har pcos

Skrevet

Jeg har kjøpt CB fertilitetsmonitor og har ihvertfall funnet eggløsingen uten tvil. Har brukt den i to sykluser. Kroppen sier såååå tydelig ifra når jeg har hatt eggløsning. Ømme brystvorter og masse stikninger i underlivet og mensen 14 dager senere. Har også fått testet to ganger etter at jeg vet at jeg har hatt eggløsning med blodprøver og det stemte. Etter å ha gått ned i vekt så har jeg ganske regelmessige eggløsninger. Bruker også metformin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...