Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #1 Skrevet 15. mars 2010 føler meg litt tom. aldri vært sammen da, men likevel. Jeg har ingenting på gang med noen!
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #2 Skrevet 15. mars 2010 Vært i samme båt som deg var aldri kjæreste med barnefar, men vi var en del sammen på slutten av graviditeten. Jeg hadde jo et håp om vi kanskje kunne prøvd da, siden vi skulle ha barn sammen(var bare fucking good friends uten følelser) han var hos meg hver dag etter fødselen i 3 uker, så skulle han på fest en kveld og da møtte han en jente. De ble raskt sammen og han sluttet å komme til oss. Fikk da vite av noen andre at han hadde fått dame. De har nå vært sammen i snart 5 år og har et barn sammen. Jeg har kjæreste som jeg har vært sammen med i 3 år, men det går ikke en dag uten at jeg lurer på om hvis vi hadde prøvd, så kanskje barnet vårt hadde sluppet dette dobbeltlivet med forskjellige familier. Men det får jeg aldri svaret på.............. Sorgen ble mindre når jeg fikk kjæreste, følte meg ikke så alene da. Håper alt ordner seg for deg, du finner kjærligheten en dag du også.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2010 #3 Skrevet 16. mars 2010 Synes du bør snakka med noen hvis du sliter med den tanken hver eneste dag så mange år etterpå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå