Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #1 Skrevet 15. mars 2010 Mannen min har bursdag i dag. Han har allerede fått en flott og kostbar gave fra meg som jeg tror han ble veldig glad for:) Fikk den for ca en-to uker siden. Han var selv med og plukket den ut. For noen dager siden fødte jeg mitt barn nr 2, og har derfor ikke rukket å ordne noe mer til bursdagen. Hadde ikke planer om å ordne så mye mer heller siden han allerede har fått gave, med hadde vært litt koslig å kunne pakke inn en liten ting til fra meg, eller gi han en gave fra ungene. Ungene skulle jo ha gitt pappaen sin noe.. Synes det er gøy å overraske ham litt, siden han alltid overrasker meg når jeg har bursdag. Vet han ikke forventer å få noe mer da.. og i dag er han på jobb også og kommer ikke hjem før i morgen. Noen som har tips til hva jeg kan finne på? noe som ikke koster for mye. Bake kake er ikke vits for vi har spist så mye kake nå dagene etter fødsel,(hatt en del besøk)
magedans Skrevet 15. mars 2010 #2 Skrevet 15. mars 2010 Hvis han er fotball-entusiast kan du få slipt en nøkkel til huset med fotball-lagets logo på. Det gikk rett hjem her på farsdagen Koster ca en hundrings og er veldig fort gjort (dersom du bor i nærheten av en slik nøkkelsliper da...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå