Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg er i uke 13 +2 nå. ingenting sier meg at jeg er gravid annen at mensen er vekke og at magen er litt "hoven" nederst.... er det vanlig å ikke kjenne til graviditeten i de nermeste ukene?

skal på ordinæ ul i uke 18, off det er så lenge siden. var med legen for en uke siden å da fikk jeg høre hjertelysen til spiren...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt vanlig. Bare nyt det du... så lenge du kan mener jeg. Blir tungt etter hvert som du kommer lenger ut i svangerskapet.

Skrevet

Er også 13 uker på vei, og har minimalt m symptomer! Eneste er magen, som er stor allerede.. Mange dager kan jeg nesten "glemme" at jeg er gravid, fordi jeg ikke kjenner noenting som helst til det, mens andre dager kan jeg kjenne at jeg er litt øm i puppene eller nederst i livmor-området. Men ikke mye, og svært sjeldent- men så var jeg jo på UL for en uke siden og fikk se en frisk og fin liten knert der inne, så satser på at alt er i sin skjønneste orden allikevel=)

Skrevet

Forrige svangerskap verken viste eg eller følte meg gravid før eg kjente spark då eg var nesten fem mnd på veg, og eg fekk ein superfrisk baby. Det er like normalt å ha enkle svangerskap som tunge, det er bare det at dei som har noko å "klaga" på sjølvsagt skriv fleire innlegg her inne om det :-)

Så nyyyyyt at du har det enkelt - du kjem garantert til å kjenna deg meir og meir gravid utover.

LUkke til!

Skrevet

Hei:)

Jeg er også 13+2 idag.. Jeg kjenner kun litt ømme pupper og VELDIG øm opp forbi skambeinet.. Jeg bekymrer meg også en del :( Er ganske slitsomt det for det går utover humøret mitt ifølge mannen min :P hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...