Gå til innhold

Alt lukter så MYE =s


Embalasjen *påovertid*

Anbefalte innlegg

For noen dager siden merket jeg at jeg kjente så mye rare lukter..viste ikke hvor di kom fra eller noen ting..og røyk lukter heeelt for jævlig =p og spagettisausen jeg lagde i går stinket i hele huset..og jeg kjenner lukta av den enda =o..noen som har det på samme viset? det blir liksom bare værre og værre =p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

det er som å høre meg selv!

alt lukter helt forferdelig,banan, kjøtt, røyk, kaffe og lukten i kjøleskapet!

NEI, kjøleskapet er rent og all maten er i god behold,er bare blandingen av masse forskjellig som tar livet av meg!

 

samboer røyker og det er en grusom stank når han kommer innigjen etter å ha "vært utfor døra"

 

jeg har hatt det sånn no i ca tre uker..men igår oppdaget jeg at kaffe ikke luktet så ille lenger...kanskje det begynner å komme seg! :)

 

 

håper du kommer deg snart! :) lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes hele leiligheten stinker..skal hive meg rundt og skrubbe alt som kan skrubbes =p blir gal =p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig. Og akkurat nå har gubben stekt seg fiskeburgere... Det lukter som hos onkelen til min mor som spiste fisk HVER dag og ikke alltid tokk ut søpla om kvelden.

Gubben har satt vifta på fullt og døra på vid gap, men det hjelper ikke:-( Var ikke slik i forrige svangerskap.

Men vi må vel lide litt for disse skjønne skapningene vi venter på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...