Gå til innhold

Stikkinger i underlivet/nederst i magen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det stikker så fælt i underlivet og nedest i magen. Noen som vet hva det er??

Har kjent det litt før, men nå er det skikkelig vondt! Er 35+1 i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom det føles som om at det stikker i skjeden så er det nok modning. Hvis ikke er det nok ligamentene som strekker seg :-)

Skrevet

Hva er ligamentene?

Har hatt veldig mye energi i dag og i går. Det er jo sånn typisk man får rett før termin, men jeg har jo ikke termin før om 5 uker!:)

Skrevet

Jeg har hatt slike stikkinger i mange uker uten at det er ført til noe (er 38+5) idag. Det var en del innlegg om dette for en tid tilbake, og det virker å være helt normalt. Min jordmor sier også at det er helt vanlig med slike stikkinger. Så du trenger nok ikke bekymre deg om du er redd for å føde for tidlig:)

Skrevet

ligamentene er båndene livmoren "henger" i... de vil du kjenne spesielt godt nederst i magen på sidene(iallefall det jeg gjør) ... de strekker seg og tøyes ut:-) Ikke farlig, men kan til tider være veeldig vondt, iallfall hos meg. Fikk beskjed av legen å holde meg i ro hvis jeg fikk vondt, for var ikke vits å presse meg selv mer enn nødvendig. Har hatt mye ligamentsmerter siden uke 27-28.. bedre nå mot slutten, men hadde veldig problemer en periode og kunne ikke gå en tur på 5 minutter engang før jeg knakk sammen i smerter..

Men betraktelig bedre nå:-)

Stikkinger i underlivet har jeg kjent siden uke 31 og har hørt at dette kan være babyen som gnir hodet nedover i bekkenet ditt.. Modning er litt tidlig vel? er 35+0 i dag...

Skrevet

Har også hatt en del stikkinger de siste ukene.. Er 37+0 i dag, så får håpe det er tegn på at noe skjer om ikke så alt for lenge..=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...