Gå til innhold

Badetøy?


meg83

Anbefalte innlegg

Vi går jo virkelig høygravide i badesesongen :) Noen som har tenkt på badetøy? Lurer på om jeg har lyst på noe som dekker magen, men kan jo være jeg endrer mening.. Lurer også på om jeg vil gå med bar mage hvis jeg får mye strekkmerker.. Tanker og meninger om dette? Evt. butikktips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg brukte bare bikini sist. Bruker aldri badedrakt ellers og litt lettere å finne noe som passer på gravidekroppen synes jeg.

 

Har allerede kjøpt noe billige greier som jeg satser på passer... Min erfaring fra sist var også at det er lurt å gå opp noen strørrelser - spesielt på overdelen... =O Buksen gikk jeg bare opp en str (legger seg litt ekstra fett på hofter og rumpe til ammingen vistnok. Jeg var mye kortere på vei enn jeg vil være i sommer (var ca 6 mnd da og blir jo 9 nå så er litt usikker på dette med størrelse kjenner jeg.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpt en knall en fra HM. Billig, sort, 50-talls som sitter bra og god plass til magen. Så får jeg vurdere om lysten på bikini melder seg til sommeren. Kanskje litt lettere å finne rett størrelse også :) Her forandrer jo kroppen seg fra dag til dag ser jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...