Gå til innhold

Hadde dere sex bryllupsnatta?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller var dere så slitne at dere sovnet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi var så slitne (og bedugget) at vi sovnet... Tok det igjen morgenen etter.

Skrevet

Hadde sex i tre timer på bryllupsnatta, men måtte ha mer morgenen etter allikevel ;)

Skrevet

Det hadde vi... Opptil flere ganger :)

Skrevet

nei. Hadde mensen og jeg blør så mye at det ikke frister. Men var temmelig slitne begge to, så tror nok ikke det hadde blitt noe likevel

Skrevet

Nei, vi var jo i bryllup til klokka var nærmere 4, og etter en lang og innholdsrik dag (og natt) stupte vi i seng begge to. Fikk en god natts søvn og hadde sex da vi våknet som nygifte:)

Skrevet

Ja. Gjennom mesteparten av natten og med forloverne.

Skrevet

ja, jeg ville egentlig sove, vi var utslitte, men min mann insisterte på å fullbyrde ekteskapet (jada vi hadde hatt sex lenge før vi ble gift..)

Han sa at hvis vi fullbyrdet ekteskapet, kunne jeg ikke forandre meningen min dagen etterpå noe ejg syntes var såååå søtt

Skrevet

Det husker jeg faktisk ikke :)

Skrevet

Nei, vi var i grunn nokså slitne og mannan min hadde influensa...

Skrevet

Nei, vi var altfor slitne til å engang tenke på å ha sex, hehe:) Litt tragisk, men sånn er det nå iallefall..

Skrevet

Vi var slitne, jeg var ekstremt sliten siden jeg var gravid i 7.måned :-p

Skrevet

Nei, vi dro på hotellet, delte ei flaske farris, rensket resten av risgrynene ut av hår og andre steder de hang fast og sovnet.

Skrevet

ja men det bare for ha gjort det;)

Skrevet

Er du eksen til mannen min eller? Han hadde trekant med kona og forloveren hennes opptil flere ganger har han fortalt. He he.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...