Høst:-) Skrevet 15. mars 2010 #1 Skrevet 15. mars 2010 Skal i jernbryllup og trenger ide til gave. Dette er besteforeldre som mener de har det de trenger og ikke har noen konkrete ønsker...
magedans Skrevet 15. mars 2010 #2 Skrevet 15. mars 2010 IMPONERENDE! Tenk å være gift i 70 år!!! De har sikkert mange barn, barnebarn, oldebarn som dytter på dem gaver og da skjønner jeg at de syns de har dte de trenger Men man vil jo gjerne glede dem og i vårt samfunn er det nå gaven som symboliserer det...kom på en ting du kan prøve: er det noe kor/ korps/ spellemannslag der de bor som dine besteforeldre er begeistret for? Mange sliek amatørlag tar det som en dugnad å synge på fester evt stille på trappa og dra et par låter, så kanskje det kan være en mulighet for deg?? Ellers så er det jo fint mulig å ta dem med ut på en bedre middag eller kjøpe noen nye planter til hagen, abbonementordning på frukt og grønnsaker fra nærmeste butikk etc etc
Gjest Tale30 Skrevet 15. mars 2010 #3 Skrevet 15. mars 2010 Tenk, å være sammen i 70 år. Så heldige de har vært Jeg ville ha laget en fotobok til dem, med bilder av barn, barnebarn, oldebarn etc. Det er en passende gave syns jeg fordi den på en måte oppsummerer hva deres lange liv sammen har resultert i. Nettopp det kan du jo skrive som en introduksjon, at denne fotoboken kunne lages nettop pga deres ekteskap Jeg bruker Japan Foto (www.japanfoto.no)
Gjest Tale30 Skrevet 15. mars 2010 #4 Skrevet 15. mars 2010 Jeg laget forresten en slik bok til min mormor med bilder av jenta vår (hun bodde litt langt unna, så hun fikk ikke følge med på henne) Det var det kjæreste hun eide mot slutten av livet. Den lå alltid på bordet ved siden av henne, og alle som var innom måtte se på bilder. Det var ekstra stas når bildene kom i bokform, for for dem som er litt eldre er det jo veldig høytidelig med ting som er innbundet. Før var det jo ikke bare å trykke sine egne bøker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå