Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #1 Skrevet 15. mars 2010 1 ting. KUN 1 ting jeg skal huske på. 1 stakkars pille for dag. Men neeeeeida. Måtte jo såklart glemme 1. Ikke vet jeg når jeg har glemt pilla heller. Bare at nå virker det som jeg er gravid igjen. Med en liten på 5 mnd. Får komme meg til byen å kjøpt test men jeg vet nok hva den viser..... Ja jeg er totalt dust og jeg vet det!! Dagens lille utblåsning fra meg.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #6 Skrevet 15. mars 2010 Altså, det å glemme 1 pille gjør nok ingenting... Det skal vel litt mer for de aller fleste...
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #7 Skrevet 15. mars 2010 Står det ikke dager på brettet ditt? Siden du ikke vet hvilken dag du glemte? Du blir nok kanskje klok av skade og glemmer det ikke igjen . Ellers kan jeg anbefale p-ring!
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #8 Skrevet 15. mars 2010 Hehe ja det blir spennende. Passet ikke akkurat opp i planene men abort er ikke aktuellt. Ikke vet jeg når jeg glemte heller. Begynte å fundere på det i dag å sjekket brette å joda jeg ligger en dag etter.. Huff. Litt panikk nå kjenner jeg men vi skal vel få det til på en måte.. Tror jeg..... HI
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #9 Skrevet 15. mars 2010 Mulig det men siden jeg nettopp har vært gravid kjenner jeg i gjen symptomene.. HI
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #10 Skrevet 15. mars 2010 Joda det står dager men jeg har bare hele tiden tatt neste på brette uten å sjekket om det var rett dag. Skal nok bli flinkere ja
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #11 Skrevet 15. mars 2010 skal du ta en teat idag?? si ifra hvordan det går da
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #12 Skrevet 15. mars 2010 Jeg tror ikke du blir gravid av å ha glemt pilla 1 gang.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #13 Skrevet 15. mars 2010 Vet ikke når jeg kommer meg avgårde og får kjøpt test. Kansje i morgen. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå