Gå til innhold

lett gravid m nr en men ikke nr to...

Anbefalte innlegg

Skrevet

har pcos- men fant ikke ut dette før nå. ble gravid for 3 år siden (med samme mann og uten problemer,tok 7mnd etter p-sprøyeslutt som jeg hadde brukt i 5 år), men nå har vi forsøkt i snart 2 år men det ser ikke lett ut.. noen som vet hvordan det kan ha seg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde tatt en tur til gynekolog. Kanskje du har mange cyster eller tette eggledere el liknende.

Bør oppsøke hjelp..

Skrevet

jeg skrev jo at jeg har nettopp funnet ut at jeg har pcos;p

så vet at jeg har mange cyster og hormonforstyrrelser (er ikke overvektig selv om jeg har gått opp en del i de siste to årene). Så d jeg lurte på var om pcos kan bli "sterkere" med årene (jeg er nå 25) så lenge jeg ble "lett " gravid 1. gang men ikke igjen... om noen har erfaringer med det..

Skrevet

Jeg be gravid med første"mann" (en jente) med pergo kur, ble gravid på første forsøk. Har tatt en kur til for noen mnd siden, uten hell. Har ikke skjdd naturlig heller... Småen er 1,5 år og har veldig lyst på en til før det blir for mange år mellom...

Tenker jeg skal ta en tur til legen å se hvordan det ser ut nede i livmoren/eggstokkene...

Men trodde det skulle være lettere å bli gravid ettet man har fått en når man har fått et barn. Mener å ha lest det.

Håper dere får en til snart! :-)

Skrevet

min gr. endte i abort men=/ så utrolig frustrerende da jeg trodde det skulle gå "like enkelt" nå. er ferdig med 2. pergokur nå (fikk også el i pausemnd) , er 7dpo så d r alltids håp. har lest så mye frem og tilbake om den teorien at man blir lettere gravid m nr 2 og omvendt - men da er det vel som alle andre ting her da - at det er også fra person til person =/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...