meg83 Skrevet 15. mars 2010 #1 Skrevet 15. mars 2010 De siste nettene har jeg drømt helt grusomme ting.. Skikkelige skrekkfilmer Blir jo livredd =/ Har hørt at man drømmer mer sånt når man er gravid?? Flere som har det sånn?? Hadde trodd jeg i tilfelle skulle drømme om at babyen dør og sånn, men det er mer i stilen motorsagmassakren.... Håper ikke det finnes for mange freudianere der ute, for da kommer jeg ikke til å like svarene ;P
Pinklady og Amalie Skrevet 15. mars 2010 #2 Skrevet 15. mars 2010 Huff da, det høres travelt ut. Prøv å ikke spis så seint. Det har jeg hørt skal utløse det.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 15. mars 2010 #3 Skrevet 15. mars 2010 Hei! jeg har også mareritt eller angstpregede drömmer hver natt. Leste i "Foreldre og barn" at dette var vanlig i graviditeten (tror det var over 70% som hadde dette). Var visst fordi kroppen setter seg i "beredskap" til å bli mor.
meg83 Skrevet 15. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 15. mars 2010 Oi, da er det mer angstfylt enn jeg trodde å være mor ;P
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 15. mars 2010 #5 Skrevet 15. mars 2010 hehe.. ja, du kan så si... Er rene skrekkmovien noen ganger! hehe, neida..
Løvemor77 Skrevet 15. mars 2010 #6 Skrevet 15. mars 2010 Jepp, jeg drømmer død og elendighet nesten hver eneste natt. Det kan være alt fra at folk jeg kjenner dør brått til helt sinnsyke drømmer som i natt: Var i et hus som plutselig ble invadert av døde mennesker etter et voldsomt vulkanutbrudd. Forsøkte å komme meg ut, men zombiene strømmet inn fra alle retninger så det var umulig. Jadda, fantasien er det ingenting i veien med... ;D
Corneliuss Skrevet 15. mars 2010 #7 Skrevet 15. mars 2010 Huff, ja... Mye tortur og greier om dagen. Blæh! =O(
Lykkeliten 2 Skrevet 15. mars 2010 #8 Skrevet 15. mars 2010 Jeg har det også sånn, spesielt når samboeren min er i nordsjøen og jeg vet jeg skal sove aleine. Da får lillegutt sove med meg og jeg gruer meg nesten til å legge meg for jeg vet at jeg kommer til å drømme noe skikkelig ekkelt.
Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 15. mars 2010 #9 Skrevet 15. mars 2010 Har det slik selv.. Mye mareritt.. Og mannen min husker litt fra alt jeg drømte forrige gang jeg var gravid, og jeg har visst drømt at jeg hadde en hest i magen begge graviditetene hehe..kanskje det er babyene som har sparka mye.. Ellers mye skrekk og fæle greier, ja..
14september? Skrevet 15. mars 2010 #10 Skrevet 15. mars 2010 Jeg har også hatt mange mareritt i det siste, om alt mulig forskjellig, men skummelt er det iallefall...
mammaløve Skrevet 15. mars 2010 #11 Skrevet 15. mars 2010 Vi er flere som drømmer sprøtt om dagen, ja! Ikke alltid mareritt, men veldig mye helt søkt. Forrige natt drømte jeg at jeg fikk tvillinger, en av hver, og de måtte sitte i en spesiell barselhatt jeg skulle ha på hodet. Og det skapte veldig mye krangel på bussen, fordi mange påsto at jeg måtte ha stjålet ett av barna...
*lenemora* Skrevet 15. mars 2010 #12 Skrevet 15. mars 2010 plutselig ble min unormale drøm om levende kålrabiskiver med sjøanemoneskjegg i akvarium hakket mer normalt, kjekt å høre at jeg ikke er den eneste som drømmer rare drømmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå