AneB Skrevet 15. mars 2010 #1 Skrevet 15. mars 2010 Jaja, så nærmer sommeren seg... Jeg driver å går ned i vekt, men det går jo så seint! Har lyst på en skikkelig motivasjon, og jeg skjønner jo at man kan gå ned riktig så mye på kort tid på denne ketolysekuren. Har leitet på nett, men finner ikke noen bra sider med trinn for trinn hva man egentlig skal gjøre (spise). Noen som kan gi tips, eller fortelle meg hva jeg absolutt IKKE kan spise? Hvor mye gikk du ned, og hvor lenge gikk du på diett? Går man opp etterpå, som en pulverkur, liksom?
Verdens tøffeste mamma Skrevet 15. mars 2010 #2 Skrevet 15. mars 2010 Jeg gikk på ketolyse. Gikk ned 15 kg. Mannen min gikk ned 20 kg. Jeg ble gravid og la på meg 18 kg. Nå 5 uker etter fødsel er jeg tilbake til startvekt. Når jeg er ferdig med amming skal jeg begynne på ketolyse igjen.. Mannen min har ramlet helt av og spiser godteri hver eneste dag. Han har lagt på seg 10 kg igjen,,:-( Men han er mye lettere enn det jeg er... Anbefaler deg å kjøpe eller låne boken. Og så får du mange gode tips og oppskrifter på www.lavkarbo.no..
AneB Skrevet 15. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 15. mars 2010 se der, ja! Takk. Jeg er visst ikke så steike god på å leite på nett... Hvor lang tid brukte du på å gå ned 15 kg? Og hva var utgangspunktet ditt (kg), hvis du vil svare på det da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå