lindynatt Skrevet 15. mars 2010 #2 Skrevet 15. mars 2010 2x pr uke på treningssenter da trener jeg en del apparater, mage, rygg, ben og armer Går eller sykler tur med hunden hver dag
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #3 Skrevet 15. mars 2010 4-6 dager i uka på treningssenter. Trener spinning, stram opp, earobic, corebar, bodycombat osv osv...
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #4 Skrevet 15. mars 2010 Hver dag. Løper opp og ned trapper som kondisjon. Dette kombinert med støvsuging på kveldene Trykker på knappen til vaskemaskinen, løfter vått tøy, løfter på 2 barn på 10 og 15 kg hver gang de går på trynet Løfter skittentøy, kjeler/stekepanner og vaskebøtte som styrketrening Har sex noen kvelder for at mannen skal få trent litt mellom slagene på sofaen Uttøying er når jeg trøtt og sliten strekker med før jeg sovner og når jeg strekker med om morgenen når klokka ringer klokken 6 og det er ny dag med den samme treningen:-)
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #5 Skrevet 15. mars 2010 Normalt 2-3 ganger i uken. Rask gange (mølle) + styrketrening. Nå er jeg 39+6, så prøver å få meg en gåtur hver dag på en halvtime. Det er ikke rask gange for å si det sånn, hehe.. men, blodpumpa slår som bare det, så regner med at det er bedre enn ingenting.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #6 Skrevet 15. mars 2010 Går en times tur hver dag.... Ikke noe mer enn det akkurat nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå