Gå til innhold

Vann i beina...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre som opplever vann i føttene? Mine ellers ganske pene føtter hvis man kan kalle føtter pene, likner på oppblåste latexhansker... Under to uker igjen til termin, så tar jo det og selvfølgelig som et fødetegn:D Som alt ant:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp! Jeg er 38+5 i dag, og den siste uken har jeg fått masse vann i hender og bein. Leggene, anklene og føttene er værst. Det ser ikke pent ut nei, og det er ubehagelig og presser også. For ikke å snakke om de dype sokkemerkene jeg får på anklene når strikken har klamret seg fast litt for lenge... Uuuhhh... Det skal bli SÅ deilig å få sin ikke gravide kropp tilbake.........

Skrevet

Huff, ja sokkemerkene... Går uten sokker hjemme, fryser heldigvis ikke på føttene, kommer gjerne av alt vannet:) Gleder meg og til å få min ikke-gravide kropp tilbake! Kjennes ut som å gå på luftputer:S Men er veldig underholdende for samboeren min, som synes føttene mine en kjempefestlige nå:-)

Skrevet

har hatt en del vann i beina siden uke 20 jeg da så ser ikke på det som noe fødetegn:) Selvom jeg skulle ønske nå:P er 35 uker i dag:-)

Skrevet

Ah, pokker, jeg som ser nesten alt som tegn:D Alt for å holde motet opp på slutten!

Skrevet

Anbefaler dere aquamin total fra helsekosten, funker kjempe bra mot vann og er helt trygt i graviditeten! :)

Skrevet

hihi da er vi 2:-) Leter etter ting som kan være tegn på at noe skjer snart:-) "oi, var det mensmerter i ryggen?" "Har magen min sunket veldig, gjør den ikke det før fødsel?"

hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...