Mamma2010:-) Skrevet 15. mars 2010 #1 Skrevet 15. mars 2010 Noen andre som opplever vann i føttene? Mine ellers ganske pene føtter hvis man kan kalle føtter pene, likner på oppblåste latexhansker... Under to uker igjen til termin, så tar jo det og selvfølgelig som et fødetegn:D Som alt ant:)
_Amanda_ Skrevet 15. mars 2010 #2 Skrevet 15. mars 2010 Jepp! Jeg er 38+5 i dag, og den siste uken har jeg fått masse vann i hender og bein. Leggene, anklene og føttene er værst. Det ser ikke pent ut nei, og det er ubehagelig og presser også. For ikke å snakke om de dype sokkemerkene jeg får på anklene når strikken har klamret seg fast litt for lenge... Uuuhhh... Det skal bli SÅ deilig å få sin ikke gravide kropp tilbake.........
Mamma2010:-) Skrevet 15. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 15. mars 2010 Huff, ja sokkemerkene... Går uten sokker hjemme, fryser heldigvis ikke på føttene, kommer gjerne av alt vannet:) Gleder meg og til å få min ikke-gravide kropp tilbake! Kjennes ut som å gå på luftputer:S Men er veldig underholdende for samboeren min, som synes føttene mine en kjempefestlige nå:-)
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 15. mars 2010 #4 Skrevet 15. mars 2010 har hatt en del vann i beina siden uke 20 jeg da så ser ikke på det som noe fødetegn:) Selvom jeg skulle ønske nå er 35 uker i dag:-)
Mamma2010:-) Skrevet 15. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 15. mars 2010 Ah, pokker, jeg som ser nesten alt som tegn:D Alt for å holde motet opp på slutten!
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 15. mars 2010 #6 Skrevet 15. mars 2010 Anbefaler dere aquamin total fra helsekosten, funker kjempe bra mot vann og er helt trygt i graviditeten!
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 15. mars 2010 #7 Skrevet 15. mars 2010 hihi da er vi 2:-) Leter etter ting som kan være tegn på at noe skjer snart:-) "oi, var det mensmerter i ryggen?" "Har magen min sunket veldig, gjør den ikke det før fødsel?" hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå