Bumblebeee Skrevet 15. mars 2010 #1 Skrevet 15. mars 2010 Hehe! I natt under en av mine halvvåkne perioder hørte jeg noen som klappet og pratet litt. Trodde først det var datteren min på halvannet år som hadde våknet og pratet med bamsene sine...men så hørte jeg tydelig "Klappekake, klappekake, bakermann..." Trodde jeg skulle omkomme av skrekk, for der i stua lå bamsen til jenta mi og pratet...en sånn bamse/hund man trykker på hender og føtter for å få den til å synge og prate. Jeg måtte lete litt før jeg fant den, men den lå da nede i den ene lekekassen og pratet med seg selv. Husredd som jeg var jeg SJELEGLAD for at jeg kunne krype opp i senga til mannen min, med hjertet hamrende i brystet. Nå i dag, i det trygge dagslyset, må jeg bare flire godt at meg selv over at det går an å bli SÅ redd...
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 15. mars 2010 #3 Skrevet 15. mars 2010 det har skjedd med oss et parr ganger å .. sikkelig nifst .. vi har en sånn skilpadde.. som han kan putte klosser på , men den spiller litt musikk å viss man tar ned hode, da kommer en spesiell klikke lyd og det kommer forskjellige sanger om man trykker ned hode flere gang.. men i værtfall en mårra , va vel rundt 5 så gikk mannen på do da.. å mens han var der bynte den her skilpadda å spille.. å samme klikke lyden som om noen presset ned hode.. flere gang å forskjellig musikk.. lå stiv i senga da.. da mannen kom til bake sluttet den, men den starta opp igjen to gang til etter et lite opphold begge gangene.. Vi har å en toby.. det er faktisk ikke så lenge siden, men mannen var da i begravelse , men heldivis hadde søstra og tante ungen min kommet på besøk den helga.. Da vi satte å spiste kvelds hørte vi fra romme " hei hei hei.. jeh heter toby.. hei hei hei.. jeg heter toby, bli me å lek.. å sånn er den ikke programert til.. det er jo bare " hei jeg heter toby, bli med å lek" hadde jeg og ungen vært aleina hjemme hadde den nok ligget på veien utafor her rimelig kjapt..
Bumblebeee Skrevet 15. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 15. mars 2010 Haha!! Ja, jeg kom til å tenke på Pheebe i Friends som sleit med en røykvarsler som ikke sluttet å ule, selv uten batterier. Tenkte litt på å ta ut batteriene, men kom til at hvis bamsen FREMDELES hadde pratet UTEN batterier hadde jeg uten tvil dødd. :)
Gjest Mangebarnsmamma *fødeklar* Skrevet 15. mars 2010 #5 Skrevet 15. mars 2010 Haha, det var dagens:D Herlig;D
Gjest Skrevet 15. mars 2010 #6 Skrevet 15. mars 2010 Hadde en nifs opplevelse for ett par år siden i huset vi hadde da.Eldstemann hadde besøk av dama si og en fetter.Vi hadde lagt oss og fetteren satt på msn og prata med dama si.Ungdommene hadde vært en tur på terrassen og når de kom inn igjen hadde noen skrevet masse usammenhengende på msn mens de var ute! Ungdommene var vettaskremte og vekte meg..vi ble enig med dama hans om å sette på web-camera og gå ut på terrassen og se om det skjedde noe.Jeg trodde de bare tullet vettu,og var småsur siden jeg skulle på dagvakt dagen etter... Det gikk ikke 2 min engang før jenta i andre enden plinga på msn! Hun var vettaskremt,hun hadde sett ei jente i hvit kjole ganske utydelig og på msn stod det masse tull,men også.."jeg vet hvem du er.." Den natta hadde vi 3 ungdommer på madrass på rommet og de ville aldri være alene i huset...glad vi flytta derfra... Nå er ikke jeg dataekspert men sønnen min mente ingen kunne logge seg inn på andres msn om man var der selv...gud vet...guffent var det...
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 15. mars 2010 #7 Skrevet 15. mars 2010 å fyrsja mæ.. da hadde nok æ logge å tatt mæ til hjerte viss det hadde skjedd her..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå