Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #1 Skrevet 15. mars 2010 Lille søte er 4,5 mnd å har nettopp vært gjennom en helg fyllt med lang reise å massevis av familiebesøk. Hun ble stresset og utslitt av alt, noe jeg skjønner godt. Hun har nesten ikke bæsjet på hele helga. Prøvde med både svisker og malt men ingenting fungerte. I dag bæsjer hun ekstremt mye. Tynnflytende og illeluktende. Netoop skiftet min 4 bæsjbleie siden kl 7 i dag. Er det pga alt i helga eller en tilfeldighet? Er det mulig at så små babyer får mageproblemer hvis det blir for mye styr for dem? Hun er et skikkelig vanedyr til vanlig og det ble jo vanskelig og følge di vanlige rutinene da vi var bortreist. Noen synspunkter? Eller tips til hva jeg kan gi henne så bæsjen blir litt med fast?
Lillemor&Gutta Skrevet 15. mars 2010 #3 Skrevet 15. mars 2010 Jeg vet ikke men legger det ut på skravle for deg så kansje du får svar der
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #4 Skrevet 15. mars 2010 Hvis du prøvde med svisker og malt i løpet av hele helgen, men ingenting kom ut, er det ikke så veldig rart at det kommer masse nå. Heller ikke så rart at den er litt rar. prøv med blåbærsaft, men ikke overdriv. Da får du plutselig det motsatte problemet igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå