Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #1 Skrevet 15. mars 2010 Jeg har bodd masse i utlandet, og jeg flyttet tilbake til Norge for to år siden, og reiser en del, har vært singel i 4 år og har aldri vært sammen med en norsk mann. Jeg bare synes ikke norske menn er noe spesielt kjekke eller spennende. Dater kun menn som er fra utlandet feks England og jobber i Norge eller har avstandsforhold. Jeg er helt bestemt på å gifte meg med en kjekk britisk mann en dag. Er dette snålt, rart? Føler bare jeg kommer mye bedre overens med en britisk mann, de virker veldig familiekjære, maskuline og samtidig gentlemenn.. Jeg ser hos mange av mine venninner at typene deres er så kjedelig, aldri tar de med damen ut på resturant, eller går ut og tar en øl onsdags kveld med damen eller synger karoke.. De er heller ikke noe spesielt glad i å vise hvor mye de bryr seg om damene... Mulig jeg har fått helt feil bilde av norske menn, men selv synes jeg ikke noe mye om dem.. Flere som har det sånn???
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #2 Skrevet 15. mars 2010 Hm.. Kunne nok godt ha datet britiske/amerikanske menn. Evt andre nordiske menn også. Men afrikanere/pakistanere tror jeg derimot det hadde blitt kuilturkræsj. Møtte en afrikansk mann på vors for et par uker siden, og han hadde på et vis fått tak i tlf nr mitt. Ringte masse dagen etterpå og bombarderte meg med desperate mld på dårlig norsk om at han ville vi skulle bli sammen osv. Hehe, så det hadde nok ikke fungert!
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #3 Skrevet 15. mars 2010 Britiske menn ser jo desverre ikke ut, etter min mening. De fleste er rødhårete, bleke, kortvokste og tynne. Mulig oftrere sofistikerte enn andre.... Nei, jeg har en høy, mørk mann, maskulin og sporty, med brede skuldre og flott brystkasse. Snill og god, som kjøper blomster og lager god mat til meg. Ikke noe i veien med norske menn. Kasnskje du burde prøve før du kritiserer dem...? Men dette får jeg nok slengt tilbake av deg HI - for jeg har ikke hatt noe forhold til noen briter - bare observert dem og finner dem ikke sexy i det hele tatt.....
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #4 Skrevet 15. mars 2010 Jeg kjenner til mang en brite som sitter og drikker oel i helsetroye mens han ser paa fotball en aa gaa ut med dama paa en onsdagskveld. Og jeg kjenner til norske menn som gjerne drar ut paa middag med kona si en gang i uka Saa du har kanskje vaert heldig med britene og uheldig med nordmennene?
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #5 Skrevet 15. mars 2010 Jeg har bare hatt forhold til kjekke britiske menn, de jeg har vært sammen med har behandlet meg som dronningen av England hah.. De er veldig maskuline, høye kjekke, mørke ( liker ikke lyse menn).. Ofte spiller de mye fotball, har vært sammen med noen fotball spillere også, han siste jeg var sammen med lignet David Beckham en prikk bare han var høyere... Tatt meg med på spontane reiser, flotte middager, kjøpt fine gaver til meg osv.. Trenger vel ikke å si noe mer her jeg nå da .. haha
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #6 Skrevet 15. mars 2010 Vel, du kan kanskje tilføye hvorfor det ble slutt...?
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #7 Skrevet 15. mars 2010 Fordi jeg har ikke følt meg klar for forhold før nå... Jeg har vært fornøyd med å date og ikke ta ting så seriøst. Men nå føler jeg at jeg kunne tenkt meg å finne en kjæreste... Så er jeg litt kresen da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå