Gå til innhold

Herregud.. Han på synth i Donkeyboy


Anbefalte innlegg

Skrevet

..er dritHOT!! :D

 

Noen som vet hvor gammel han er? :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er vel i 20 årene I guess. Synes alle gutta i Db er søte ;)

Skrevet

Seriøst??

 

Jeg får brekningsfornemmelser av de gutta der jeg.

Skrevet

Kanskje ikke han på trommer men :P

Skrevet

Da MÅ jeg bare spørre: Han på synth, er det den personen med rødt, krøllete kort hår i videoen som synger sammen med vokalisten? (Har bare sett videoen 1 gang, og dermed bare sett bandet 1 gang) Samboeren min og jeg klarte ikke å se om det var gutt eller jente, skjønner du.....Er det en gutt?

Skrevet

nei.... det er han som spiller keyboard/synthesizer jeg snakker om.. Han har brunaktig halvlang hår og pent fjes..

 

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...