Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #1 Skrevet 15. mars 2010 Da jeg har "problemer med fordøyelsen" når jeg spiser melkeprodukter, så gikk det galt for meg i går. Jeg hadde tatt laktasepiller og spiste noe med fløte i, men det funket tydeligvis ikke og jeg endte opp i store kramper og magesmerter og satt på do veeeeeeeldig lenge, med de lyder som følger med en skikkelig magesjau. Måtte jo bare få det ut! Mannen min hørte jo sikkert det meste, men sånn er det jo. Idag når vi våknet og i det han gikk på jobben så kom denne kommentaren (etter han hadde spurt om jeg følte meg bedre); " apropos i går; kan jeg fortelle om din "episode" på jobben i dag...hehehe". Var så trøtt at jeg ikke gadd å reagere, men nå lurer jeg på hva det var for en stupid kommentar å komme med. Regner ikke med at han mente alvor å skulle fortelle det, men dog! Var det morsomt??? Eller er det bare jeg som er blitt litt for prippen?
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #2 Skrevet 15. mars 2010 Morsomt oss i mellom, men ikke for han og hans kolleger. For en idiot!
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #3 Skrevet 15. mars 2010 For noen mannfolk er sånt hysterisk morsomt... Mannen min har lik humor som 5-åringen
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #4 Skrevet 15. mars 2010 Hi Ja, vi kan jo le av det her hjemme, selv om det var et helvete når det sto på. Men håper ikke at han har nevnt dette på jobben, noen ganger lurer jeg på om han virkelig forteller slike ting til andre mennesker. Ser ikke humoren i det hele tatt! Godt dere ikke syntes det var jeg som var for prippen da :-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå