Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #1 Skrevet 15. mars 2010 Har en oppfatning av at mange drar hjem for å dusje etter trening. Synes dere det er ekkelt å dusje blant andre mennesker? Jeg hater å kle av meg i en fullstappa garderobe! Og er det flere enn meg som synes det er litt ekkelt å trene på tredemølle? Er jo mange pene mennesker på treningssenteret, så har bestandig en liten "frykt" om at folk skal se på meg og tenke at jeg er litt feit. Dum tanke kanskje
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #2 Skrevet 15. mars 2010 Jeg liker ikke å dusje blant andre mennesker, blir litt ungdomskolen igjen. Jeg bor og ganske nærme treningsenteret, så da tar jeg heller å drar hjem. Mye mer praktisk.. Man stinker jo ikke svette på 10-15min. Jeg syns ikke det er ekkelt å trene på tredemølle, tror ingen glor på meg, og måler meg opp og ned.. De har nok med seg selv. (Med mindre dem er dibbere.. )
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #3 Skrevet 15. mars 2010 Hehe jaa.. Det er mange menn som trener der og da. Da jeg løp på trdemølla igår så jeg liksom i vinduet en mann som satt på et treningsapparat bak meg som liksom stirret litt. Da blir jeg litt sånn "Eh okei, kanskje han tenker at rumpa min er feit" Fjortis I know ;-)
Gjest Sauen og ungene Skrevet 15. mars 2010 #5 Skrevet 15. mars 2010 Dusjer der innimellom, kommer litt an på. Syns det er helt greit, men på mitt treningssenter er det ikke så mye folk hele tiden. Og der finnes damer i alle farger og fasonger, så de ser nok ikke mer på meg enn på noen andre :-) Er også sånne båser så man blir litt "fraskilt". På tredemølla tenker jeg nok helst at jeg ser litt teit ut, hehe, ser vel ut som en gammal kjerring der jeg løper. Men mest av alt tenker jeg nok: "Herreguuuud så kjedelig dette er, dette er jo rein tortur! Er jeg ikke ferdig snart? Løpt i 1 minutt ja, bare 19 igjen..." =P
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #6 Skrevet 15. mars 2010 Dusjer nesten alltid der. Også nå hvor jeg er 30 uker på vei.. Langt fra noen sylfide, men heller ikke feit.. Har et avslappa forhold til kroppen min, og dessuten er det veldig økonomisk :-) Der kan jeg fint stå 15 min i dusjen uten at noen klager over at det der dyrt :-) Har trent på treningssenter nesten hele livet, så veldig naturlig for meg.. og før det var jeg håndballspiller... Kanskje det blir ubehvemt etter at nummer 2 er født... Hvem vet? Tredemølle bedriver jeg svært sjeldent.
Elinlita Skrevet 15. mars 2010 #7 Skrevet 15. mars 2010 Jeg dusjer alltid på treningssenteret på vinteren. Går til og fra og da blir varm og svett lett kald og våt når det er såpass kaldt ute. På sommeren er det hipp som happ. Elsker tredemølle, så bruker den uansett om folk måtte glo eller ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå