Gå til innhold

Godset grusa KIL


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...er dette fotball-prat? Grøss... jeg går heller og sløyer en fisk! ;-)

Gjest sug lut
Skrevet

Urg. Jeg tilbringer heller en kveld med fotballnerder enn å lage fiskemat - og det sier ikke lite.

Skrevet

Jeg har malt godsetlogoen, også var jeg på kamp for et år siden, men da ble det uavgjort.

Skrevet

Jeg var en gang på fiske tur med fortballnerder av den manlige barske typen... Se for deg 3 barskinger og en blondine - og det er barskingen som står og æsjer... (makan!)

 

(gah... her er pc'en så treg i dag at jeg har lyst til å sløye den også! skulle tru den hadde vært på fylla i helga)

Skrevet

Verden blir straks verre den dagen vi (RBK) pløyer banen med Godset :o)

Gjest sug lut
Skrevet

RBK er ingen. Godset er alt. Gamle gress er hellig.

 

"GAMLE GRESS"

 

Gamle Gress

Kjent over landet fra kyst til kyst.

Ingen slår Godset på Marienlyst!

Her er vi best, her er vi best, på Gamle Gress.

 

Nedsliten og forfallen,

men full av sjarme,

intim atmosfære,

du har sjel og varme.

Utskjelt og fryktet,

elsket og beryktet.

 

Gamle Gress

Kjent over landet fra kyst til kyst.

Ingen slår Godset på Marienlyst!

Her er vi best, her er vi best, på Gamle Gress.

 

Europacup - elitespill,

semifinaler

knallharde oppgjør

mot sterke rivaler.

Historie og tradisjon -

Marienlyst stadion!

 

Gamle Gress

Kjent over landet fra kyst til kyst.

Ingen slår Godset på Marienlyst!

Her er vi best, her er vi best, på Gamle Gress.

Gjest sug lut
Skrevet

Hvor malte du logen hen? På kinnet? På plakat?

Gjest sug lut
Skrevet

Hehe, jeg synes faktisk det er kult å fiske, og sløye fisk også, men da er den straks i kategorien "egenfiska ørret" (fisker bare på fjellet") og er god også. Det ekle er ikke gørr og sånt, det ekle er skinnet etter det er kokt, og beina, framfor alt - det er faktisk på tallerken at jobben er guffen og fratar meg all lyst på fisk noensinne.

Skrevet

:-D

 

Jeg malte den på et lite rundt lerret, til min svoger.

 

Det finnes en norsk dommer som er internasjonalt kjent, han har ikke hår, hva heter han? Er det han de hater i England??

Skrevet

Tom Henning Øvrebø. Han er så dårlig at han burde vært hatet over alt.

Skrevet

Aye!

Godset spilte mot noen som kledde seg som veps

*leter etter bilder*

Skrevet

Start?

Skrevet

Er de fra Kristiansand- eller sund?

 

Det var enten første eller siste kampen i serien (ja her følger vi med), på Marienlyst, mars i fjor. Faen jeg har jo bilder og finner dem IKKE!!

Gjest amandine
Skrevet

Tør jeg forsiktig hoste LYN hark kremt

Skrevet

Kristiansand ja.

Skrevet

ser de ut som veps? Trodde de var sånn rød og blå og hvite.

Skrevet

Pappa betaler vøtt.

Skrevet

Jeg fant jeg fant!

Desverre for meg kjører nettleverandøren esel.

Skrevet

Smalbånd?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...