Gå til innhold

Har mannen din slått deg noen gang?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja en gang.. i fylla. Ikke sånn kjempehardt, men det skal man uansett ikke godta! Jeg ble livredd og låste meg inn på badet..

Skrevet

Nei, det har han aldri gjort! Og jeg har aldri slått mannen heller.

Man skal IKKE godta det, ene eller andre veien!

Skrevet

Ikke slått, men sparket.

Skrevet

Nei. Men han klikka bananas engang, ødela en høytaler for flere tusen, doen på badet og knuste masse glass.. Jeg var ikke hjemme da, hadde dratt ut på byen sammen med venner, mens han var sikker på at jeg egentlig dro til en annen kar..

Når jeg kom hjem sov han, og utpå morgenen prøvde jeg å få snakket med ham, men han var fortsatt full og dritforbanna.. Helt sykt..

Men da han var edru, og skjønte hva han hadde gjort, kom han og la en hånd på skulderen min (jeg var ikke veldig blid..), og sa unnskyld. Jenta vår på 7 år lurte på hvorfor han sa unnskyld, og da sa han at "Pappa har vært litt teit".. :)

Den episoden var den første og eneste gangen på 15 år at jeg har vært redd for ham, men han kom aldri nær meg.

Skrevet

Nei og om han hadde gjort det noen gang hadde jeg politianmeldt han og flyttet ut på dagen .

Skrevet

Han har aldri slått meg, jeg har aldri slått han. Slår han meg en eneste gang så hiver jeg han ut.

Bf ble voldelig mot meg etter vi fant ut jeg var gravid, hviss jeg ikke gjorde som han sa så kunne han slå meg, sparke meg,eller slå meg med gjenstander så det ble veldig fort slutt mellom meg og bf.

Det var som om BF forandret seg over natten, plutselig viste han sitt virkelige seg, akkurat som om han trodde at nå kommer hun ikke til og gå noen plass. men der tok han feil.

Skrevet

Hvis vi herjer har det en tedens til å gå hardt for seg med armer å ben alle veier men aldri med viten å vilje. Han blir bestandig lei seg hvis han dulter i meg selv om det var et uhell. Han vet jeg har nulltoleranse for vold etter et tidligere voldelig forhold

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...