Surprice, surprice, surprice.. Skrevet 15. mars 2010 #1 Skrevet 15. mars 2010 Var på kontroll hos legen på fredag, da lå Småen inni her i tverrleie... Er kommet til uke 35.2 idag... Noen som har erfaring med dette? Ungen kan vel snu seg enda?! Ellers blir det vel keisersnitt.......
Guttemamma venter jente Skrevet 15. mars 2010 #2 Skrevet 15. mars 2010 Min har også ligget på tvers - faktisk nesten hele tiden, men nå ligger hun med hodet ned (er 36 uker i dag). Legen min sa at de som regel alltid finner veien ned med hodet først dersom de ligger i tverrleie. Det er ofte verre dersom de ligger i seteleie mot slutten... Det ordner seg nok - lykke til:-)
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 15. mars 2010 #3 Skrevet 15. mars 2010 Signerer guttemamma venter jente. Sjansene dine er gode for at babyen faktisk snur seg riktig vei. Selv har jeg sete/skråleie på jenta mi. Det vil si stumpen er plassert ned mot venstre lyske og hodet opp mot høyre ribbensbue. Der sitter hun godt! Har sittet slik i allefall i 5 uker. Broren satt slik han også og han snudde seg ikke. Det er jo fortsatt sjanse for at hun kan snu seg, så jeg krysser fingre ;-) Lykke til!
rsst Skrevet 15. mars 2010 #4 Skrevet 15. mars 2010 Tror nok hun kan snu seg i siste liten..... Du får si det til henne at hun skal snu seg.. kanskje hun hører på deg... Lykke til da:O)
Surprice, surprice, surprice.. Skrevet 15. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 15. mars 2010 Ja, då får eg håpe at Småen snur seg før det skjer noe.... Sannsynligvis noen uker igjen ennå. Har termin 20.april, men har gått 8 og 9 dager over med de andre to, så eg får innstille meg på at det nesten blir mai....
Surprice, surprice, surprice.. Skrevet 15. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 15. mars 2010 ...dytter bare litt her... Noen andre med erfaringer ?!
FruSkurk&BandittBarna Skrevet 16. mars 2010 #7 Skrevet 16. mars 2010 Er kommet til uke 37 i dag og har baby i tverr/seteleie. Jordmor sier tverrleie er mer trolig til å snu seg med hodet ned enn "stødige" seteleier. Videre varierer behandlingen av seteleie fra sykehus til sykehus, ingen automatikk i at det blir keisersnitt. Særlig ikke dersom man har født normalt store barn tidligere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå