Jada-har fire små Skrevet 15. mars 2010 #1 Skrevet 15. mars 2010 i det siste så har jeg fått veldig vondt i korsryggen når jeg reiser meg etter å ha sittet en stund. Da må jeg liksom gå det til igjen. Noen kvelder har jeg vondt når jeg legger meg, da er det vondt uansett stilling og jeg må ofte stå opp igjen og prøve på nytt senere. Jeg er heldigvis ikke plaget med dette hele dagen og hver eneste natt, men i perioder. Hva ville dere gjort? Er det bare å vente og fortsette som før, eller er det noen hensyn jeg burde ta? Har to små fra før og jobber 80%. Er 24 uker på vei.
Ronja&Odin Skrevet 15. mars 2010 #2 Skrevet 15. mars 2010 når det sitter i korsryggen får fysotarapauter gjort mye med det. hadde gått til legen og fått henvisning dit og sett an. ligg også med pute mellom bena når du sover. ha bena samlet hele tiden, ikke sitt med bena i kors ol...
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 15. mars 2010 #3 Skrevet 15. mars 2010 akk som og høre meg det der... er 24+3 på vei.. hatt det i 4ukers tid nå... kan ikke gå turer lengre el.. ikke støvsuge stua engang.. Har innvistert en Pilates ball jeg sitter rett opp og ned på.. Noen sier det kan gjøre det værre men.... her funker det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå