Jubelbrus* Skrevet 15. mars 2010 #1 Skrevet 15. mars 2010 Synes butikkene florerer av påskepynt og dill og fjas. Selv eier jeg ikke en eneste påskepynteting. Hytta er jo en annen ting. Der finnes jo litt påskepynt.
Propellll ♥ Skrevet 15. mars 2010 #2 Skrevet 15. mars 2010 Ja jeg pynter til påske. Det blir så koselig her Har noen gule og limegrønne kaniner + litt påskeegg og sånt, men pynter mest med blomster, tulipaner, lys og påskeliljer.
meg & to små vampyrer Skrevet 15. mars 2010 #3 Skrevet 15. mars 2010 nei. men feirer heller ikke påske.
wirre;o) Skrevet 15. mars 2010 #4 Skrevet 15. mars 2010 jeg har noen "vår"-glassegg som jeg har hengt i en sånn trollgrein eller hva det nå heter.. hvis vi har vært hjemme. Pluss at vi alltid har tulipaner, gule lys på frokostbordet og servietter med noe påskeaktigegreier på... Og påskeegg fylte til randen med snop!
Trollemor75 Skrevet 15. mars 2010 #5 Skrevet 15. mars 2010 Pynter ikke, og feirer ikke. Kan hende det endrer seg når gutten begynner i barnehage og begynner å lage pynt selv. I år blir det flytting i Påsken. :-)
erteposen + 4 Skrevet 15. mars 2010 #6 Skrevet 15. mars 2010 Ja, men ganske sobert. Jeg er glad i å markere høytidene, og lager pynt med barna. Vi fyller en stor gren med malte egg, sist med pastellfarga egg med prikker på. Så søtt atte:) Ellers har jeg arva ei gammel eggehøne som får pryde spisestuebordet, sammen med et par lys gule heklebrikker som blir en herlig kræsj med den minimalistiske/industrielle smaken til min kjære.
erteposen + 4 Skrevet 15. mars 2010 #7 Skrevet 15. mars 2010 Jeg glemte karse!!! Eggehøna vår står på et fat/eng av karse!
Twintipp og himmelblå Skrevet 15. mars 2010 #8 Skrevet 15. mars 2010 Ja, vi pynter!! Har greiner med påskegg i.. Påskeegg fra Maileg som pynter opp div. steder, små kyllinger osv. Og fin pynt laget av gutten vår. Har kjøpt ranunkler med noen gule i seg.. Jeg er ikke så glad i helt gult.. Men, innslag av gult. Husker jeg ELSKET følelsen av når mamma pyntet til høytid. Det var så koselig!! Og de faste tingene som kom frem hvert år. Her er det hønemor i en gammel kurv, med små kyllinger som er det som blir tatt frem hvert år.
camilla^ Skrevet 15. mars 2010 #9 Skrevet 15. mars 2010 Har litt påskepynt men det er veldig lite, har noen få kjøpeting men resten er det ungene som har produsert. så det blir nok litt mer etterhvert som årene går. vi pleier å være på hytta, og der har vi mer påskepynt. Gammel påskepynt som alltid har vært der, og det blir ikke helt påske uten den selv om jeg ikke syns den er så pen.
Nordlandnøtta Skrevet 15. mars 2010 #10 Skrevet 15. mars 2010 Har ikke så mye påskepynt, For det meste pynt ungene har laget i barnehagen og på skolen.. gule duker,kjøkkengardiner og noen gule kyllinger her og der... Legger penger i julepynt i stedet..Den høytiden elsker vi i huset her..
petite fleur Skrevet 15. mars 2010 #11 Skrevet 15. mars 2010 Kan ikke fordra gult, men jeg pynter litt til påske likevel :-) I fjor dekorerte jeg isoporegg med hvitt og grønt, de skal henge i stuevinduene (eller jeg skal kjøpe meg en trollgren, de er jo så fine). Kjøper perleblomster i stedet for påskeliljer, det er påske for meg :-) Ellers er jeg på utkikk etter påskepynt i nøytrale farger, men har ikke funnet noe ennå som jeg bare må ha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå