Gå til innhold

Libra kurs og Easy life kurs...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med noen av dem?

 

Kan du fortelle veldig kort?

 

Og vet du prisen sånn ca?

 

Takk :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen?

Skrevet

.

Skrevet

Lurer litt på easy life kurs, har sendt mail til treningsenter i bergen nå ;)

 

Men tror det er ganske dyrt altså..

Skrevet

Librakurs vet jeg ikke noe om, men jeg går på EasyLife :)

 

Det koster 1390 (mener jeg) i mnd de første 6 mnd og så går det ned til rundt 600 det siste halvåret. Skal du bruke kostertsatning, koster det 699 for èn uke.

 

:)

Skrevet

Jeg så på et kurs som het easy life lettere. For de som vil ned inntil ti kg. Med varighet på 3 mndr.

Har en svigerinne som går på easy life. Og hun skal kun drikke shake i 9 uker. Huff.. Grusomt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...