Gjest Skrevet 15. mars 2010 #2 Skrevet 15. mars 2010 Det er i hvert fall en kjekk ting, særlig når man har oppkastsyke i hus og vil sterilisere litt i håp om at ikke alle i huset skal bli dårlige. Men man må ikke ha det, det finnes nok andre ting som også gjør susen.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #3 Skrevet 15. mars 2010 Klor har jeg aldri noen sinne hatt i huset og aldri noensinne hatt bruk for.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #4 Skrevet 15. mars 2010 Klor: Skadevirkninger for mennesker: Giftig ved innånding. Irriterer øynene, luftveiene og huden. Skadevirkninger i miljøet: Meget giftig for vannlevende organismer. Siden det i tillegg er fullstendig unødvendig i et vanlig hjem bruker jeg det selvfølgelig ikke.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #5 Skrevet 15. mars 2010 bruker endel klor.. I vaskevannet, til å vaske doen, badet og kjøkkenbenken skikkelig. Ypperlig på tette sluk!
lille og lille spire Skrevet 15. mars 2010 #6 Skrevet 15. mars 2010 Klor er bra til å vaske trappa ute, betonghellene, fjeren groe på husveggen, etc. Rimelig og effektivt vaskemiddel, selv om det er giftig og miljøskadelig.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #7 Skrevet 15. mars 2010 Jeg vil si nei. Jeg reagerer på klor, og har det derfor ikke i hus, men hverken jeg eller mannen (som gjør mye av husarbeidet hejmme) har noen gang savnet det.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #8 Skrevet 15. mars 2010 Nei, hvorfor bry seg om "miljøet, krig og fred og sånn..."
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #9 Skrevet 15. mars 2010 Takk for svar Har to klorflasker som jeg ikke kan huske å ha brukt en gang.. Står bare å støver ned. Hva er den sikreste og mest miljømessige måten å bli kvitt disse på da? Hi.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #11 Skrevet 15. mars 2010 FJERNING AV RESTER OG AVFALL: Beholderen må ikke punkteres eller brennes. Avhendes i henhold til gjeldende lokale og nasjonale lovverk. Dette kjemikaliet og dets emballasje skal behandles som farlig avfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå