Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #3 Skrevet 15. mars 2010 Basic- dongeribuksene til Lindex sitter veldig fint faktisk. Ellers handler jeg både på H&M og Kappahl også jeg. Har funnet noen fine bukser på Only også, men mange av dem er akkurat litt for lave i livet, så den nydelige litt pølsa jeg har over magen etter flere svangerskap tyter over linningen, det er ikke pent. Aldri feil å gå på en skikkelig dongeributikk og kjøpe seg en Levis e.l med riktig fasong da, de sitter fint. Bootcut-buksene til Levis har nå kommet i en modell som er littegranne høyere i livet, gjør underverker for midjen.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #4 Skrevet 15. mars 2010 Alle butikker selger da str. 40. Tror du str 40 er spesielt digert, eller????
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #5 Skrevet 15. mars 2010 Størrelsene 38, 40 og 42 er da vel de aller mest vanlige størrelsene. Dette finner du overalt.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #6 Skrevet 15. mars 2010 Her jeg bor syntes jeg ingen butikker har den srt. Til deg som varte seriøst... tusen takk
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #7 Skrevet 15. mars 2010 Alle her svarte da seriøst. 40 og 42 er faktisk av de aller mest vanlige str. Men det kan jo være at du går i typiske ungdomsbutikker? Der er jo ofte str litt mindre.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2010 #8 Skrevet 15. mars 2010 Fordi 40-42 går ut gansek fort kanskje? Mange (HM og Cubus o gLIndex) har normalstørrelser som gåt til 42 og 44,- og "Big SIze" starter på 42,- så man har en overlapping der.... Men bruker du 40-42 så skulle du ha funnet bukser over alt..Men da det er en meget vanlig str for Norske kvinner, så er de nok utsolgt bare...Du får skynde deg litt vettu ) ELler du bare spør om de kan bestille opp..Dongeri og andr typer bukser er ofte "basis"-utvalg, altså de kommer ikke inn kun for vår/sommer eller høst/vinter..SLik at butikken kan bestille opp disse flere ganger om de går tom ) Evt få tilsendt av annen butikk i kjeden ) 40-42 er ihvertfall ikke STOR størelse....Jeg var str liten 38 da jeg var 45 kilo (180 lang), så 40 er ikke stort......Så fasongen sier vel litt også...Både på deg og på buksa..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå